کادو برای مرد چی بخرم؟


کادو برای مرد چی بخرم؟ افراد دنبال مناسبت‌های مختلف هستند تا برای عزیزان خود هدیه یا کادو بخرند، زیرا ارزش آنها برایشان بسیار بالا می‌باشد. از این رو هنگام خرید کادو برایشان مهم است که چه چیزی خریداری می‌کنند. مهمولا وسایلی را انتخاب می‌نمایند که هم برایشان کاربردی و هم ارزشمند باشد؛ به عنوان مثال محصولات تزیینی و دکوری، وسایل و تجهیزاتی که...

کادو برای مرد چی بخرم؟
کادو برای مرد چی بخرم؟

افراد دنبال مناسبت‌های مختلف هستند تا برای عزیزان خود هدیه یا کادو بخرند، زیرا ارزش آنها برایشان بسیار بالا می‌باشد. از این رو هنگام خرید کادو برایشان مهم است که چه چیزی خریداری می‌کنند. مهمولا وسایلی را انتخاب می‌نمایند که هم برایشان کاربردی و هم ارزشمند باشد؛

به عنوان مثال محصولات تزیینی و دکوری، وسایل و تجهیزاتی که مرتبط با حوزه فعالیتشان باشد و موارد مشابه دیگر می‌تواند بهترین انتخاب باشد. به دلیل اینکه با هر بار استفاده از آنها به یاد شما بوده و قدردانتان خواهند بود. اما شاید انتخاب هدیه برای آقایان نسبت به خانم‌ها کار سختی باشد و افراد انتخاب زیادی نداشته باشند. در این مقاله ما به شما نمونه‌ای از هدایایی که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید را بیان می‌کنیم.

انتخاب هدیه برای مردان

با توجه به اینکه بیشتر آقایان کارهای فنی در خانه یا محیط کار خود انجام می‌دهند، انتخاب وسایل و تجهیزاتی که به این کارها مرتبط باشد؛ حتما برایشان ارزشمند خواهد بود و استقبال می‌کنند. حال اگر حوزه فعالیتشان کارهای صنعت چوب و نجاری باشد، که در این حالت صد در صد به ابزار آلات گوناگونی نیاز دارند تا کیفیت و سرعت کارشان را افزایش دهند.

از طرفی عملکرد بهتری حین کار خواهند داشت زیرا وسایلی که برای کارشان نیاز است، در دسترسشان می‌باشد. پس ما محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید هدایایی انتخاب کنید که برای یک مرد کاربردی باشد. در این صورت دغدغه و مشکلاتی که در انتخاب کادو برای آنها دارید، برطرف خواهد شد.

کادو برای مرد

کادو برای مرد چی بخرم؟ این سوالی است که شاید دغدغه خیلی از افراد باشد. به دلیل اینکه فکر می‌کنند، گزینه‌های زیادی برای آن ندارند. اما زمانیکه در مورد تنوع انتخاب کادو برای مردان مطلع شوید، قطعا انتخاب سریع و خوبی خواهید داشت. پس چه بهتر که این هدایا برایشان کاربردی باشد. همانطور که گفتیم، آقایان علاقه زیادی به انجام دادن کارهای فنی در خانه یا محل کار دارند.

در این صورت است که می‌توانید پک‌های هدیه نجاری را که به صورت تفکیک شده و بسته بندی در نظر بگیرید. این پک‌های هدیه را می‌توانید به صورت مقدماتی، حرفه‌ای و پیشرفته در زمینه‌های مختلف صنعت چوب مانند معرق کاری، منبت کاری، نجاری، ابزار آلات خانگی، ام دی اف کار، سی ان سی کار و غیره انتخاب کنید.

هنگام انتخاب این پک‌ها، در نظر داشته باشید که می‌توانید خودتان هر ابزار و وسیله‌ای را به صورت سفارشی انتخاب کنید. همچنین جعبه مناسبی را با توجه به ابعاد وسایل، انتخاب کنید.

کادو برای مرد چی بخرم؟

پک هدیه ابزار فنی

پک کادویی ابزار فنی، یکی از هدایای مخصوص برای آقایان فنی کار می‌باشد که ابزارهای قرار داده شده در آن برای استفاده در کارگاه‌های نجاری یا مصارف خانگی مناسب‌ است. همچنین برخی از این مدل ابزار آلات در جعبه ابزار هر خانه وجود دارد که برای کارهای مختلفی استفاده می‌شود.

در پک هدیه ابزار فنی تعدادی ابزار کاربردی قرار دارد که به همراه یک بسته بندی شیک و زیبا در اختیار خواهید داشت. بنابراین اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد برای همسر یا پدر خود هستید، می‌توانید این پک را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و حرفه‌ آقایان طراحی شده است.

پک هدیه ام دی اف کار

یکی از حرفه‌ای که امروزه خیلی از آقایان مشغول آن هستند، ساخت وسایل و سازه‌های ام دی اف است. بنابراین می‌توانید برای چنین افرادی، پک کادویی ام دی اف کار را انتخاب کنید. هر کدام از ابزارهای قرار داده شده در این پک برای استفاده در کارگاه‌های نجاری و تولید سازه‌های ام دی اف مناسب است. این پک کاملا متناسب با حرفه آنها در نظر گرفته شده و شامل ابزار آلاتی مانند شابلون سوراخکاری و الگوبرداری، تفنگ باد پاش، گونیا دو و سه پهلو، کیف کمری، سانتی پلاس، مته خزینه می‌باشد.

پک هدیه منبت کار

منبت کاری یکی از هنرهای مربوط به صنعت چوب است که افراد زیادی در این زمینه فعالیت و محصولات چوبی شیک و نفیسی را تولید می‌کنند. منبت کاری یک نوع کنده کاری بر روی سطح چوبی می‌باشد. این هنر به صورت حکاکی، برجسته سازی و پیکر تراشی روی چوب انجام می‌شود و طرح و نقش زیبایی را ایجاد می‌کند.

برای انجام هنر منبت کاری از ابزار آلات مخصوصی استفاده می‌شود. با انتخاب پک هدیه منبت کار، می‌توانید یک هدیه منحصر به فرد مخصوص استادان منبت کاری داشته باشید که شامل تعدادی ابزار مخصوص برای انجام هنر منبت کاری است.

گونیا جوشکاری

معمولا اندازه گیری و تعیین زاویه وسایل آهنی برای یک سازه یا وسیله کار سختی است اما با انتخاب ابزاری مانند گونیا جوشکاری، به راحتی و بدون مشکل می‌توانید این کار را انجام دهید. گونیا جوشکاری در سایزها و مدل‌های مختلفی تولید شده که افراد نسبت به نیاز خود می‌توانند آنها را انتخاب کنند.

این گونیا برای جوشکاری قطعات با زاویه مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرد که با وزن و میزان مگنت متفاوت در نظر گرفته می‌شود تا کار جوشکاری دقیق و بدون مشکل انجام گیرد. با گونیا جوشکاری می‌توان اندازه گیری چهار زاویه 45، 90، 135 و 180 درجه را انجام داد که کارایی زیادی در کارگاه‌های صنعتی خواهد داشت.

کادو برای مرد چی بخرم؟

رنده دستی نجاری

در کارگاه‌های نجاری از رنده دستی برای فرم دهی و رنده کردن چوب جهت صیقلی کردن سطوح استفاده می‌شود. رنده دستی نجاری در ساخت بسیاری از ماکت‌های چوبی، پلاستیکی و غیره کاربرد دارد که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد.

این نوع رنده ابزاری مناسب برای هنرمندان و علاقه‌مندان به ساخت ماکت، زیورآلات چوبی، مجسمه و موارد مشابه دیگر می‌باشد که می‌توانند برای فرم دهی چوب بالسا‌، چوب‌های نرم، چرم، پلاستیک و فوم فشرده از آن استفاده کنند.

قیمت واکس چوب

واکس چوب از جمله محصولاتی است که می‌تواند برای یک منبت کار کاربردی باشد. منبت کار پس از اینکه وسیله یا سازه چوبی خاص خود را ساخت، برای براقیت بیشتر می‌تواند از واکس چوب استفاده کند. قیمت واکس چوب با توجه تنوع زیادی که از لحاظ رنگ بندی، حجم و سایز دارد، متفاوت می‌باشد،

در این صورت افراد باید نسبت به سلیقه یا رنگ چوب هر رنگی از واکس را انتخاب کند. نکته مهمی که هنگام استفاده از این براق کننده باید به آن توجه کنند، این است که باید آن را روی چوب خام بزنند. در این صورت براقیت و جلوه بالایی به محصولات تولید شده چوبی در کارگاه و خانه خواهند داد.

کادو برای مرد چی بخرم؟

روغن چوب

روغن چوب معمولا پوششی ضد آب به چوب می‌دهند. برای همین از آن روی قایق‌های دست ساز، وسایل دکوری و تزیینی و موارد مشابه دیگر استفاده می‌کنند. این روغن زمانیکه روی حرارت قرار می‌گیرد، دوام بیشتری پیدا می‌کند و سریع خشک می‌شوند.

همچنین روغن در برابر تیرگی و کپک مقاوم است و جلوه زیبایی به وسایل چوبی می‌دهد. برای همین گزینه مناسبی برای جلا دادن انواع کفپوش، کابینت، اسباب بازی، مبلمان و غیره است. این نوع پوشش دهنده می‌تواند باعث براقیت و جلوه دادن بیشتر چوب شود.

قیمت انواع ابزار آلات و پک های هدیه صنعت چوب و نجاری

همان‌طور که در این مقاله گفته شده انواع متنوعی از ابزار آلات و پک هدیه وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و امکاناتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوبینر انواع متنوعی از یراق آلات ابزار، تجهیزات کارگاهی و انواع پک هدیه را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت خرید می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر بهار + مجموعه اشعار بلند، کوتاه، دو بیتی و شعر نو از شاعران مختلف با موضوع بهار