هتل دیوان استانبول و ویژگی های آن!


استانبول بزرگترین شهر ترکیه بوده و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. از آن‌جایی که فرهنگ این کشور با ایران فاصله کمی دارد، افراد زیادی از ایران به آن‌جا سفر می‌کنند. با خرید بلیط ارزان استانبول (https://www.alibaba.ir/cities/istanbul) بودجه بیشتری برای اقامت در این شهر خواهید داشت. گردشگران ترکیه فقط ایرانی‌ها نیستند و به‌همین‌دلیل برای...

هتل دیوان استانبول و ویژگی های آن!

استانبول بزرگترین شهر ترکیه بوده و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. از آن‌جایی که فرهنگ این کشور با ایران فاصله کمی دارد، افراد زیادی از ایران به آن‌جا سفر می‌کنند. با خرید بلیط ارزان استانبول بودجه بیشتری برای اقامت در این شهر خواهید داشت.

گردشگران ترکیه فقط ایرانی‌ها نیستند و به‌همین‌دلیل برای ارائه خدمات اقامتی، در شهرهای این کشور هتل‌های زیادی ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. ما در این مطلب می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با هتل دیوان، این مطلب را تا پایان بخوانید.

معرفی هتل دیوان

هتل استانبول تنوع زیادی دارد و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر ساخته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی و امکانات خاص خودشان را دارند و هتل دیوان یکی از بهترین آن‌هاست. این هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم استانبول ساخته شده و دسترسی آسانی برای رفتن به جاهای گردشگری این شهر فراهم می‌کند.

اگر برای تجارت به این شهر زیبا سفر می‌کنید، هتل دیوان انتخابی ایده‌آل برایتان محسوب می‌شود، چون این هتل فاصله کمی با بزرگترین مراکز تجاری استانبول واقع شده است.برای این‌‌که به هرجایی از استانبول بروید، راه آسانی پیش‌رویتان است و فقط باید چند قدم پیاده‌روی کرده و سوار اتوبوس یا مترو شوید.

معروفت‌ترین رستوران و بارهای استانبول هم نزدیک هتل دیوان واقع شده‌اند و می‌توانید با رفتن به آن‌ها لذت سفرتان را چند برابر کنید. امکانات این هتل بسیار زیاد است، اگر می‌خواهید اطلاعاتی کامل درباره این هتل کسب کنید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

امکانات هتل دیوان

در قدم اول بد نیست که سراغ امکانات پذیرشی هتل برویم. پرسنل این قسمت همیشه د رمحل مشخص شده حضور دارند و می‌توانند مشکلاتتان را پیگیری کرده یا شما را پذیرش کنند. در بخش اپراتور هتل، صندوق امانات و اتاق چمدان وجود دارد.

اگر پول کشورهای دیگر را دارید، می‌توانید به صرافی هتل دیوان رفته و در آن پول را به واحدهای مختلف تبدیل کنید. این مکان برای زمان‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که قصد ورود یا خروج از شهر استانبول را داشته‌باشید.

می‌توانید برای گشت‌وگذار در استانبول از راهنماهای تور که در هتل حضور دارند، کمک بگیرید تا بهتر بتوانید از جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنید. اگر هنگام سفر به استانبول کودک همراهتان دارید، می‌توانید از خدمات ویژه نگهداری از کودک استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این خدمات باید هزینه جداگانه بپردازید.

خدماتی مانند حمل‌ونقل شهری و ترانسفر فرودگاهی هم در این هتل انجام می‌شود که البته باید برای آن‌ها هزینه جداگانه پرداخت کنید.یکی از ویژگی‌های هتل دیوان این است که در هیچ بخشی از آن نمی‌توانید سیگار بکشید. این قانون برای آسایش بیشتر مهمانان اضافه شده و همه باید آن را رعایت کنند.

اگر می‌خواهید سیگار بکشید، می‌توانید به اتاق مخصوص آن بروید. اگر بخواهیم دیگر امکانات رفاهی این هتل را نام ببریم باید به اجاره ماشین، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه برای خرید سوغات، آسانسور، خدمات VIP، آرایشگاه زنانه و مردانه و روزنامه اشاره کنیم.

از آن‌جایی که ممکن است افراد ناتوان هم قصد اقامت در این هتل را داشته باشند، خدمات مختلفی هم برای آن‌ها تعبیه شده. برای استفاده از این خدمات نیازی نیست هزینه‌ای بپردازید. ممکن است برای سفر کاری به استانبول رفته باشید و به‌همین‌دلیل نیاز به اتاق جلسه دارید.

در این‌صورت نیازی نیست هتل دیوان را ترک کنید، چون چند سالن همایش و اتاق جلسه در این هتل ساخته شده. دستگاه‌های فکس، فتوکپی و پرینتر هم در لابی این هتل قرارداده شده تا امکانات به‌طورکامل به مهمانان ارائه شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل استانبول صحبت کردن پرسنل آن است. کارمندان این هتل به زبان‌های ترکی، ایتالیایی، عربی و انگلیسی مسلط هستند و می‌توانند با همه مهمانان ارتباط برقرار کنند.

هتل دیوان استانبول و ویژگی های آن!

امکانات تفریحی هتل دیوان

در این امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد که اقامتی ایده‌آل در آن تجربه کنید. اگر قصد دارید روی باربیکیو هتل کباب درست کنید، باید برای استفاده از آن هم هزینه جدا بپردازید. هتل دیوان یک مجموعه آبی وسیع و مجهز هم دارد که بتوانید در آن تنی به آب بزنید.

این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. علاوه‌بر استخر، فضاهایی مانند سونای خشک، جکوزی، حمام ترکی، سونا بخار و… هم در این هتل وجود دارد.البته این هتل یک استخر آب گرم هم دارد که می‌توانید در آن حمامی لذت‌بخش را تجربه کنید. اگر اهل بدنسازی و ورزش روزانه هستید، می‌توانید به باشگاه هتل دیوان بروید. این باشگاه به‌صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

رستوران‌های هتل Divan

هرروز بین ساعات 7 تا 10 می‌توانید به رستوران این هتل رفته و در آن صبحانه میل کنید. صبحانه هتل دیوان به‌صورت منو باز سرو می‌شود. دیوان لوکانتا یکی از بهترین رستوران‌های این هتل محسوب می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌شود و می‌توانید نهار و شام را در آن میل کنید. توجه داشته باشید که برای رفتن به رستوران دیوان لوکانتا، باید آن را از قبل رزرو کنید.

ما در این مطلب هتل دیوان را به شما معرفی کردیم تا اگر می‌خواهید هتل استانبول را رزرو کنید با اطلاعات بیشتری نسبت به آن اقدام کنید. این هتل 5 ستاره بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر تجربه اقامت در هتل دیوان را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403