یک بانو برای نخستین بار مدیر ناحیه آموزش و پرورش شیراز شد


یک بانو برای نخستین بار مدیر ناحیه آموزش و پرورش شیراز شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برای اولین بار در استان فارس سکان هدایت آموزش و پرورش یکی از نواحی بزرگ استان را به دستان توانمند یکی از بانوان فرهنگی سپردیم.

برپایه مطلب دریافتی ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز اظهار کرد: عدالت تربیتی، از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش است که رویکرد انقلاب و دولت نیز همین است و رهبرمعظم انقلاب هم به آن تاکید ویژه دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ارتباط مسئولین آموزش و پرورش با معلمین، حلقه مفقوده ای است که موجب آگاهی مستقیم و بی واسطه مدیران از مشکلات موجود خواهد شد و همچنین باعث ایجاد انگیزش در فرهنگیان می شود.
عسکری ضمن اشاره به ضرورت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اعتقاد داریم تحولات بنیادین و اساسی باید به دست جوانان متفکر و خلاق اتفاق بیفتد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت و توانمندی زنان گفت: بخش بزرگی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل میدهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی کشور در کنار بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار مدیران جدید قرار گیرد.

عسکری گفت: انتظار است با بررسی وضع موجود نیازسنجی دقیقی از وضعیت آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی صورت گیرد تا بتوان با یک اولویت بندی معقول به مسایل و مشکلات این ناحیه رسیدگی کرد.
در این مراسم از زحمات احمدرضا حسن شاعلی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز تقدیر و شهربانو حاصلی به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب شد.
حاصلی پیش از این به عنوان مدیر دبیرستان دوره دوم متوسطه معارف ناحیه دو شیراز مشغول به خدمت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...