واکنش فوری فدراسیون فوتبال به بیانیه‌نویسی‌ها؛/ دعوت از مدیران پرسپولیس و گل‌گهر به کمیته اخلاق


واکنش فوری فدراسیون فوتبال به بیانیه‌نویسی‌ها؛/ دعوت از مدیران پرسپولیس و گل‌گهر به کمیته اخلاق

کمیته اخلاق مدیر عاملان دو باشگاه لیگ برتری را فراخواند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از صدور رأی کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل‌گهر و تایید عینی حکم صادره از سوی کمیته انضباطی و صرفاً کاهش جریمه مالی باشگاه گل‌گهر، این باشگاه سیرجانی در کنار پرسپولیس تهران با صدور بیانیه‌ای شدیدالحن علیه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و استیناف و البته باشگاه استقلال موضع‌گیری تندی داشت.

این موضوع‌گیری تند باعث شد تا عبداللهی عضو کمیته انضباطی با استناد به قوانین این هشدار را به مدیران لیگ برتری بدهد که این مسئله می‌تواند با ورود رکن قضایی همراه شود، چرا که این‌گونه بیانیه‌نویسی‌ها براساس قوانین می‌تواند بار حقوقی و جریمه برای باشگاه‌ها داشته باشد.

دقایقی قبل با اعلام کمیته اخلاق، مدیرعاملین باشگاه‌­های پرسپولیس و گل‌­گهر جهت ادای پاره­‌ای توضیحات در خصوص انتشار بیانیه حاوی نشر اکاذیب نسبت به آرای صادره از سوی کمیته انضباطی و استیناف، روز سه شنبه مورخ 19 بهمن ماه از ساعت 15:30 در محل کمیته اخلاق باید حضور داشته باشند.

گفتنی است، با توجه به اینکه نتیجه ابلاغ دارای آثار حقوقی و تأثیر در نوع صدور رأی دارد دستور فرمایید این مرجع را از نتیجه ابلاغ مطلع فرمایند.

ضمنا عدم حضور نامبردگان مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق