پاوربانکی 27 میلیون آمپرساعتی با امکان شارژ هزاران گوشی


پاوربانکی 27 میلیون آمپرساعتی با امکان شارژ هزاران گوشی

یک یوتیوبر چینی پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی ساخت که می‌تواند تلویزیون، ماشین لباسشویی و هزاران گوشی را شارژ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - آیا شما نیز احساس کرده اید که پاوربانک قابل حملی که دارید، نمی‌تواند میزان انرژی مورد نیاز دستگاه‌های مختلفی که دارید را تامین کند؟ هاندی گنگ، ستاره چینی یوتیوب نیز همین احساس را داشت، بنابراین او یک هیولا ۲۷ میلیون میلی آمپر ساعتی ساخت که نه تنها قادر به شارژ هزاران گوشی است، بلکه می‌تواند برق لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی را نیز تامین کند.

به گزارش techspot؛ گنگ پروژه خانگی خود را با جوش دادن قاب ۵.۹ فوت در ۳.۹ فوت پاوربانک به یکدیگر آغاز کرد. در حالی که اندازه بزرگ این پاوربانک باعث می‌شود محصول قابل حمل نباشد، چرخ‌هایی به آن اضافه شده که جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کند.

به نظر می‌رسد که بیشتر نیرو توسط همان بسته‌های باتری عظیم و تختی که در خودرو‌های برقی وجود دارد، تامین می‌شود. گنگ می‌گوید ظرفیت ۲۷ میلیون میلی آمپر ساعتی برای شارژ کامل حدود ۵۰۰۰ گوشی با باتری‌های ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کافی است. همچنین این پاوربانک غول پیکر شامل ۶۰ سوکت برق برای شارژ چندین دستگاه تلفن همراه (و پاوربانک‌های استاندارد) به طور همزمان است.

پاوربانکی 27 میلیون آمپرساعتی با امکان شارژ هزاران گوشی

تلفن‌های همراه تنها دستگاه‌هایی نیستند که این پاوربانک غول پیکر می‌تواند آن‌ها را شارژ کند. یک اسکوتر برقی یا لوازم خانگی نیز می‌توانند با این پاوربانک شارژ شوند. احتمالاً چشمگیرترین جذابیت‌های این پاوربانک، برق رسانی به لوازم خانگی در خارج از منازل است. گنگ با انتشار ویدئویی نشان داد که از این پاوربانک برای روشن کردن تلویزیون با نمایشگر بزرگ در کنار رودخانه استفاده کرده و ماشین لباسشویی خودش را نیز روشن کرده است.

پاوربانکی 27 میلیون آمپرساعتی با امکان شارژ هزاران گوشی

در ادامه ویدئویی از نحوه کار این پاوربانک را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

۶ شرکت معروف که باور نمی‌کنید گوشی‌های هوشمند ساخته اند!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403