شهرداری‌ها باید برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند


شهرداری‌ها باید برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: شهرداری‌ها باید با تدوین برنامه‌های منسجم برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، «سعید سلیم ساسانی» عصر چهارشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید سَطَر از توابع شهرستان سنقروکلیایی، جلب اعتماد مردم و مشارکت همگانی مردم را در توسعه شهر لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور فرماندار سنقروکلیایی زمینه خوبی ایجاد شده که انشاالله با مشارکت و پیگیری اعضای شورا توسعه و پیشرفت در شهر سطر حاصل شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه اظهار داشت: قرار گرفتن بیش از ٩٠ روستا در بخش کلیایی ظرفیت بسیار خوبی را به جهت توسعه شهر سطر به منظور خدمات رسانی به این روستاها ایجاد کرده است.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی شهرداری با توجه به این ظرفیت های بالقوه می‌تواند در پیشرفت و احداث شهری زیبا موثر باشد.

فرماندار سنقروکلیایی نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را به عنوان بزرگترین اتفاق قرن اخیر در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد.

«غلامرضا مرتضوی» افزود: یکی از نقاط قوت دیگری که می‌توان در انقلاب اسلامی دید الگوگیری و آغاز شکل گیری حکومت دینی بود و دشمنان نظام می‌ترسیدند که کشور های دیگر هم به دنبال اسلام خواهی بروند.

وی در ادامه بیان کرد: شهرستان سنقروکلیایی و بخصوص بخش کلیایی دارای سابقه و پیشینه بلند تاریخی است و همدلی مردمانش زبانزد است.

فرماندار سنقروکلیایی اظهار داشت: چاره حل مشکلات همین همدلی و همراهی است که باید شهرداری و شورای اسلامی شهر این مهم را در دستور کار قرار دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی گفت: مشکل آب شرب یکی از مشکلات اساسی این شهر است که مقرر شده اداره آب و فاضلاب در دهه مبارک فجر آب شرب شهر سطر را تحویل و مشکلات شهر سطر در این حوزه را رفع کند.

وی در پایان از احداث پست برق مستقل در شهر سطر با پوشش منطقه کلیایی خبر داد و گفت: با پیگیری ها و اعتباراتی که به این منظور در نظر گرفته شده با احداث این پست برق و افزایش ۲ برابری ظرفیت برق شهرستان مشکلات این حوزه در سطح شهرستان کاسته و زمینه توسعه بیش از پیش فراهم می شود.

در این مراسم از زحمات «شهرام محمدی» شهردار پیشین تقدیر و «پوریا میرزایی» به عنوان شهردار جدید سطر معرفی شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری