حمله پهپادی به امارات


حمله پهپادی به امارات

وزارت دفاع امارات چهارشنبه شب، حمله پهپادی به این کشور را تأیید کرد.

وزارت دفاع امارات چهارشنبه شب، حمله پهپادی به این کشور را تأیید کرد.

به گزارش ایرنا از المیادین، وزارت دفاع امارات البته بدون جزییات بیشتر تنها مدعی شد که این سه پهپاد که وارد حریم هوایی این کشور شده بودند، رهگیری و نابود کرده است.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله پهپادی را برعهده نگرفته است، اما ساعاتی پیش یک گروه به نام «الویة الوعد الحق ابناء جزیرة العرب» (تیپ الوعد الحق فرزندان جزیرة العرب) در یمن اعلام کرد که امارات را با پهپاد هدف قرار داده است.

طبق گزارش وب سایت «یمن پرس»، تیپ الوعد الحق ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز چهارشنبه با استفاده از ۴ پهپاد تأسیسات حیاتی در ابوظبی امارات را هدف قرار داده است.

در این بیانیه که در کانال تلگرام تیپ الوعد الحق منتشر شده، آمده است که این نیروها به حملات سخت خود علیه امارات ادامه خواهند داد تا این کشور از دخالت در امور دیگر کشورهای منطقه و در صدر همه امور یمن و عراق دست بردارد و مزدوران نظامی، امنیتی و سیاسی خود را خارج کند.

تیپ الوعد الحق فرزندان جزیرة العرب هشدار داده است که حملات آینده کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

نیروهای الوعد الحق چندماه پیش نیز اعلام کرده بودند که با ارسال پهپاد به خاک عربستان سعودی، «کاخ یمامه» و اهداف دیگری در ریاض را هدف قرار داده‌اند و در آینده حملات بیشتری را انجام خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی