36 دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت


36 دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از نوسازی ناوگان موتوری این اداره کل خبر داد و گفت: در این مرحله 36 دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اسدالله حاتمی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی و تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری، حفظ محیط زیست و تنوع زیستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بر همین اساس به دنبال رایزنی‌های انجام شده با سازمان متبوع، طی دو مرحله تعداد ۳۶ دستگاه موتورسیکلت به حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اختصاص و تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مقام عالی سازمان به محیط‌بانان و اقدامات ارزشمندی که از سوی مسوولان این سازمان در راستای رفاه کاری قشر محیط‌بان در حال انجام است گفت: موتورسیکلت‌های تحویلی، پرقدرت، پیشرفته و دارای سیستم GPS بوده که به ناوگان حمل و نقل حفاظت محیط زیست استان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: این موتورسیکلت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به وسعت و نیاز هر منطقه، بین شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت