زندگی پرفراز و نشیب دختر یتیم؛ از گدایی در ایستگاه قطار تا مدیریت کافی شاپ


زندگی پرفراز و نشیب دختر یتیم؛ از گدایی در ایستگاه قطار تا مدیریت کافی شاپ

دختر یتیمی که زمانی زندگی سختی را تجربه می کرد اکنون الهام بخش دختران بسیاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - زندگی پرفراز و نشیب یک دختر اهل ایالت بیهار هند الهام بخش میلیون‌ها دختر در سراسر این کشور شده است. «جیوتی»، زمانی که در کودکی در ایستگاه راه آهن پاتنا رها شد برای زنده ماندن تمام کودکی خود را مجبور به گدایی در ایستگاه‌های قطار شد. اما حالا همان کودک رها شده، مدیریت یک کافی شاپ در یکی از ایستگاه‌های قطار هند را عهده دار شده است.

بنا به گزارش NewsDeal، این در حالی است که این دختر هنوز والدین واقعی خود را پیدا نکرده و نمی‌شناسد. بنا به گفته این دختر او زمانی که در ایستگاه قطار پاتنا رها شده بود توسط یک زوج گدا پیدا شد. او گفت با این حال توسط بسیاری از افراد نیکوکار مورد حمایت قرار می‌گرفت و به او کمک می‌کردند. بنا به گفته جیوتی از آنجایی که مجبور بود با این زوج گدا زندگی کند مجبور به گدایی در ایستگاه قطار شد. در بسیاری از روز‌ها زمانی که او پول کمی را به دست می‌آورد مجبور به جمع آوری زباله می‌شد. اما چیزی که تمام ذهن این دختر را به خود مشغول کرده بود این بود که تحصیل کند.

بیشتر بخوانید

منع رانندگی نوجوان پس از وقوع تصادف + فیلم

در حالی که کودکی جیوتی بدون تحصیل سپری شد، اما شوق تحصیل هرگز در وجود وی نخشکید. او گفت در حین تحصیل، مادرش که او را بزرگ کرده بود از دست داد. جیوتی با وجود مواجهه با سختی‌های بزرگ هرگز تسلیم نشد. او سپس تحت حمایت بنیاد رمبو بیهار قرار گرفت؛ بنیادی که در آن پسران و دختران فقیر نگهداری می‌شدند و به تحصیل می‌پرداختند.

زندگی پرفراز و نشیب دختر یتیم؛ از گدایی در ایستگاه قطار تا مدیریت کافی شاپ

جیوتی پس از پیوستن به بنیاد رمبو و ادامه تحصیل و قبولی در آزمون کارشناسی ارشد با کسب نمرات استثنایی زندگی اش دگرگون شد. او نقاشی را در موسسه اوپندرا ماهاراتی فرا گرفت. اما این همه ماجرا نبود و این دختر حالا مدیریت یک کافی شاپ در ایستگاه قطار را بر عهده دارد. او می‌گوید تمام روز را در این کافی شاپ کار می‌کند و در اوقات فراغت درس می‌خواند.

جیوتی امروز با درآمد خود در یک خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند. او هنوز رویای ایجاد یک حرفه در زمینه بازاریابی را در سر می‌پروراند و هنوز تحصیلات خود را از طریق یادگیری در مدارس آزاد دنبال می‌کند.

زندگی پرفراز و نشیب دختر یتیم؛ از گدایی در ایستگاه قطار تا مدیریت کافی شاپ

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس