افتتاح 10 مرکز نیکوکاری تخصصی و 120 واحد مسکن مددجویی در کرمان


افتتاح 10 مرکز نیکوکاری تخصصی و 120 واحد مسکن مددجویی در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و مسئول کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 43 ویژه‌برنامه توسط کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در استان کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی با اشاره به اینکه بیش از ۴۳ ویژه‌برنامه محوری توسط کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در استان کرمان اجرا می‌شود افزود: این برنامه‌های در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسکن، اشتغال، معیشت و ... توسط دستگاه‌های عضو این کمیته اجرا می‌شود.
وی در ادامه از افتتاح دو هزار طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان و اقشار نیازمند در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: هم‌چنین در این ایام نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان توانمند شده توسط یکی از مراکز نیکوکاری در استان برپا خواهد شد.
مسئول کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر گفت: افتتاح ۱۰ مرکز نیکوکاری تخصصی در سراسر استان، برگزاری مسابقات فرهنگی، بصیرتی و ورزشی، برگزاری وبینار نقش انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و احیاء فریضه واجب زکات و برگزاری رویداد استارتاپی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد ازجمله برنامه‌های این کمیته امداد در ایام دهه فجر است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۶۳۶ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد و افزود: همچنین در ایام دهه فجر حدود ۱۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان توزیع خواهد شد.
وی در ادامه از افتتاح ۱۲۰ واحد مسکن مددجویی در ایام دهه فجر در استان کرمان خبر داد و گفت: بیش از هشت میلیارد تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.
صادقی خاطرنشان کرد: مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا دیدار با خانواده معزز شهدا ازجمله خانواده شهدای امدادگر و برگزاری نمایشگاه نقش کمک‌های خیرخواهانه به کمیته مداد در انقلاب اسلامی در جوار گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی‌شده توسط کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد دهه فجر در این ایام است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا