نحوه عملکرد ویژگی واکنش واتساپ در سیستم‌عامل iOS


نحوه عملکرد ویژگی واکنش واتساپ در سیستم‌عامل iOS

اسکرین‌شات جدیدی فاش‌ شده که نحوه‌ی عملکرد قابلیت واکنش به پیام‌های واتساپ با اموجی را در سیستم‌عامل iOS نشان می‌دهد.

ماه‌ها از زمانی که واتساپ توسعه‌ی قابلیت واکنش به پیام‌ها با استفاده از اموجی را شروع کرد، می‌گذرد. اکنون نیز به نظر می‌رسد این شرکت تقریباً آماده‌ی انتشار ویژگی جدید خود است.

به گزارش 9to5mac، در حساب توییتر WABetaInfo اسکرین‌شات‌هایی از قابلیت واکنش‌ به پیام‌های واتساپ برای کاربران iOS منتشر شده است. همان‌طورکه قبلاً گزارش شده بود، کاربران می‌توانند به پیام‌های ارسال‌شده واکنش نشان دهند و این کار به ۶ اموجی محدود می‌شود. اموجی‌های موجود عبارت‌اند از: «لایک»، «عشق»، «خنده»، «متعجب»، «غمگین» و «متشکرم».

همان‌طورکه در اسکرین‌شات مشاهده می‌کنید، قابلیت مذکور مشابه ویژگی موجود در iMessage عمل می‌کند. کاربران باید انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه دارند تا بتوانند با استفاده از یکی از ۶ اموجی موجود واکنش نشان دهند. سپس، اموجی انتخاب‌شده در پایین پیام به‌عنوان واکنش کاربران ظاهر می‌شود.

نحوه عملکرد ویژگی واکنش واتساپ در سیستم‌عامل iOS

مقاله‌ی مرتبط:

قابلیت جدید واکنش به پیام‌های دریافتی واتساپ، درست کار نمی‌کند

WABetaInfo قبلاً گفته بود می‌توان دید چه کسی به هر پیامی در چت گروهی واکنش نشان می‌دهد. همچنین چند هفته پیش، به نسخه‌ی بتای ۲۲.۲.۷۲ واتساپ تنظیمات جدیدی برای مدیریت اعلان‌های مربوط به واکنش‌ها اضافه شد. به‌ نظر می‌رسد ویژگی مذکور در هفته‌های آتی در‌ دسترس آزمایش‌کنندگان بتا قرار می‌گیرد. در‌ ضمن، باید به این مسئله اشاره کرد که امنیت واکنش‌ها در واتساپ مانند دیگر بخش‌های آن توسط رمزگذاری سراسری (end-to-end encrypted) تأمین خواهد شد. اخیراً، فیسبوک مسنجر بالاخره گیف‌ها، واکنش‌ها و ویژگی‌های دیگری را رمزگذاری کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش