هویت ملی، در اندیشه تمام نخبگان ایرانی وجود دارد


هویت ملی، در اندیشه تمام نخبگان ایرانی وجود دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: نخبگان می‌توانند کار‌های ارزشمندی را در جهت پیشرفت کشور انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان - یوسف نوری گفت: دانش آموزان نخبه و برگزیدگان قرآنی ما همان افرادی هستند که در آینده می‌توانند با حضور در مراکز پژوهشی به سرمایه‌های این کشور ارزش بیشتری عطا کنند. ما باید در جامعه زمینه حضور این افراد را فراهم کنیم. در ابتدا باید اساسنامه باشگاه دانش پژوهان جوان را تدوین کنیم و فعالیت‌های دانش آموزان خود را تدوام ببخشیم. البته در این راه باید به سایر استان‌ها نیز توجه‌ ویژه‌ای داشته باشیم.

نوری درباره طرح شهاب (استعداد یابی افراد برتر و سر آمد) عنوان کرد که باید راه و روشی برای این طرح آماده شود تا دانش آموزان در حوزه‌های تخصصی مختلف به مراکز دیگر هدایت شوند که از دوره ابتدایی شروع شده و باید آن را ادامه داد.

نوری گفت: خیلی از نخبگان کشورمان پس از مدتی به کشور باز می‌گردند. احساس می‌کنم هویت ملی در اندیشه تمامی این بچه‌ها وجود دارد و تمامی مسئولین باید به صورت جدی از این آینده سازان کشور حمایت کنند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز به تازگی مصوبه‌ای را برای حمایت از این دانش آموزان تصویب کرده است و این دست کار‌ها ادامه خواهند داشت. برنامه ما شکوفا کردن استعداد دانش آموزان است و باید ارتباط نزدیکی میان مرکز استعداد‌های درخشان کشور و مراکز بنیاد نخبگان باشد تا تسهیلات خوبی برای دانش آموزان مهیا شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش