اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از F150 هیبریدی


اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از F150 هیبریدی

جنگ پیکاپ‌ها در بازار ایالات‌متحده شدیدتر شده است زیرا تویوتا با تیپ لوکس تاندرا کپستون برای رقابت با فورد F150 لیمیتد آماده می‌شود. این نسخهٔ لوکس حدود سه هفته پیش معرفی شد و حالا قیمت آن اعلام شده که از 73,530 دلار آغاز می‌شود. این تنها تیپ نسل جدید تاندرا است که از مرز 70 … The post اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از...

جنگ پیکاپ‌ها در بازار ایالات‌متحده شدیدتر شده است زیرا تویوتا با تیپ لوکس تاندرا کپستون برای رقابت با فورد F150 لیمیتد آماده می‌شود. این نسخهٔ لوکس حدود سه هفته پیش معرفی شد و حالا قیمت آن اعلام شده که از ۷۳,۵۳۰ دلار آغاز می‌شود. این تنها تیپ نسل جدید تاندرا است که از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرده است. کپستون که صرفاً با پیشرانهٔ هیبریدی عرضه می‌شود، از دومین عضو گران‌قیمت خانوادهٔ تاندرا یعنی نسخهٔ آفرودی TRD Pro حدود ۶,۷۰۰ دلار قیمت بیشتری دارد.

اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از F150 هیبریدی

بااین‌حال، هرچند تاندرا کپستون با قیمت ۷۳ هزار دلاری هرگز پیکاپ ارزانی نیست اما قیمت آن به میزان قابل‌توجهی از F150 لیمیتد کمتر است. قیمت این پیکاپ آمریکایی با پیشرانهٔ V6 هیبریدی پاوربوست و سامانهٔ چهارچرخ محرک از ۷۹,۶۶۰ دلار آغاز می‌شود و بنابراین تاندرا کپستون بیش از ۶,۱۰۰ دلار از آن ارزان‌تر است. البته F150 هیبریدی ۴×۴ کم‌مصرف‌تر از رقیب ژاپنی است زیرا سازمان EPA مصرف ترکیبی پیکاپ فورد را ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام کرده درحالی‌که تویوتا مصرف ترکیبی تاندرا کپستون را ۱۱.۲ لیتر در هر صد کیلومتر تخمین زده است. البته برای مقایسهٔ دقیق‌تر باید منتظر اعلام مصرف سوخت پیکاپ ژاپنی از سوی EPA باشیم.

اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از F150 هیبریدی

قوای محرکهٔ تاندرا کپستون از یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو، یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک و یک موتور الکتریکی بین آن‌ها تشکیل شده است. مجموع خروجی این سیستم ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۷۹۰ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که برای مقایسه، قوای محرکهٔ پاوربوست فورد ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. تاندرا کپستون که فقط با طرح کابین CrewMax و اتاق بار ۱۷۰ سانتی‌متری عرضه می‌شود، ظرفیت حمل حداکثر ۶۷۵ کیلوگرم بار و یدک کشی ۴۷۰۰ کیلوگرم را دارد.

اعلام قیمت تویوتا تاندرا کپستون، 6 هزار دلار ارزان‌تر از F150 هیبریدی

تاندرا کپستون در داخل و خارج از ویژگی‌های لوکس فراوانی مثل ‌تریم کرومی، رینگ‌های بسیار بزرگ ۲۲ اینچی (بزرگ‌ترین رینگ‌هایی که تویوتا تاکنون برای تاندرا ارائه کرده است)، پله رکاب‌های برقی اتوماتیک، تودوزی چرمی سوراخ‌دار، سقف پانوراما، پنجره‌های جلوی آکوستیک و… برخوردار است. علاوه بر این، تجهیزاتی مثل سیستم تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع خودکار و دوربین دید ۳۶۰ درجه هم برای این پیکاپ لوکس قابل سفارش خواهد بود که می‌تواند قیمت آن را بازهم افزایش دهد. برای کپستون چندین رنگ بدنهٔ مختلف مثل همین سفید مرواریدی هم قابل انتخاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حرکت عجیب یک زن در تهران؛ تزئین 12 میلیون تومانی ناخن با طلا 24 عیار!