پیش بینی یک رسانه آلمانی درباره نیمکت نشینی سردار در لورکوزن


پیش بینی یک رسانه آلمانی درباره نیمکت نشینی سردار در لورکوزن

سایت magazin.comunio پیش بینی کرد مهاجم ایرانی تازه وارد تیم فوتبال بایرلوزکوزن در این تیم نیمکت نشین خواهد شد.

سایت magazin.comunio با انتشار معرفی نامه کوتاهی درباره سردار آزمون بازیکن جدید بایرلورکوزن مدعی شد این بازیکن ۲۷ ساله با وجود کارنامه درخشان باشگاهی و ملی، ابتدا در بایرلورکوزن نیمکت نشین خواهد شد.

این سایت نوشت، سردار آزمون در ایران به دنیا آمد، اما هرگز در آنجا فوتبال حرفه‌ای بازی نکرد. روبین کازان سال ۲۰۱۳ وقتی آزمون زیر ۱۹ سال داشت سراغ او رفت و این مهاجم را به روسیه منتقل کرد. آزمون ابتدا در روبین نتوانست موفق شود. آزمون دو سال در تیم ذخیره کازان، دو سال به صورت قرضی در روستوف بود و سپس به طور قطعی به این تیم منتقل شد. از اینجا او شکوفا شد و پس از یک دوره دیگر در کازان راهی زنیت سنت پترزبورگ شد. اکنون قرارداد او با زنیت به پایان رسیده و لورکوزن خرید تابستانی خود را ۶ ماه زودتر به باشگاه آورد.

پیش بینی یک رسانه آلمانی درباره نیمکت نشینی سردار در لورکوزن

این مهاجم دو پا آمار گلزنی ای دارد که بسیاری از بازیکنان آرزوی آن را در سر می پرورانند، البته هنوز او در لیگ‌های برتر حضور نداشته است. با این حال، ۶۲ گل و ۲۳ پاس گل در ۱۰۴ بازی برای زنیت رقم خیره کننده‌ای است. عملکرد این بازیکن ایرانی در تیم ملی هم چشمگیر بوده است: ۳۹ گل و ۷ پاس گل در ۶۰ بازی برای کشورش در کارنامه دارد. با این حال، در لورکوزن ابتدا باید در انتهای صف بایستد. استفاده از پاتریک شیک، ستاره لورکوزن در ترکیب اصلی اجتناب ناپذیر خواهد بود. وقتی لیگ اروپا دوباره شروع شود، زمان بازی او در بایرلورکوزن از راه خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان