پارک بام ساوه


پارک بام ساوه که در بلوار طراوت این شهر قرار دارد از مقاصد تفریحی و گردشگری ساوه به ‌شمار می‌ رود. این مجموعه تفریحی دارای امکاناتی مانند نمازخانه، امکانات بدنسازی، زمین بازی کودکان، باربکیو، آبخوری، آلاچیق، میز و صندلی بتونی، آبنما، استخر، میز پینگ ‌پنگ، رستوران و دکه بوفه است. پارک بام ساوه، از جاهای […]

پارک بام ساوه که در بلوار طراوت این شهر قرار دارد از مقاصد تفریحی و گردشگری ساوه به ‌شمار می‌ رود. این مجموعه تفریحی دارای امکاناتی مانند نمازخانه، امکانات بدنسازی، زمین بازی کودکان، باربکیو، آبخوری، آلاچیق، میز و صندلی بتونی، آبنما، استخر، میز پینگ ‌پنگ، رستوران و دکه بوفه است.

پارک بام ساوه، از جاهای دیدنی ساوه است که در شمال شرقی این شهر و در بلندترین منطقه ساوه ساخته شده که می توانید دقایی لذت ‌بخش را در آن تجربه کنید. درختان زیبای زیتون فضا را سرسبز و باطراوت کرده و استخر، حوضچه، آبنما و جوی ‌های پلکانی زیبا، هوای گرم ساوه را لطیف و دلپذیر ساخته است. پیاده‌راه‌ ها با چراغ‌ های زیبا شب‌ های این مجموعه را دیدنی کرده است. یک شهربازی سرپوشیده بزرگ، سینما و آمفی تئاتری ۶۰۰ نفره از امکانات درجه یک این مجموعه است. رستوران سنتی و فست فود و همین طور بوفه نیز در این پارک وجود دارد.

اگر می ‌خواهید لذت و زحمت پیک نیک و غذا پختن را به خودتان بدهید، بام ساوه آلاچیق‌ های متعدد و منقل هم دارد. زمین بازی برای کودکان و وسایل ورزش برای بزرگترها به همراه میز پینگ پنگ، امکان بازی و ورزش را برای همه اعضای خانواده فراهم کرده است.

پارک بام ساوه

پارک بام ساوه

پارک بام ساوه

پارک بام ساوه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید