آمریکا: سرکرده داعش کشته شد


آمریکا: سرکرده داعش کشته شد

رئیس جمهور آمریکا مدعی کشته شدن ابوابراهیم القرشی، سرکرده داعش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان – جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا (امروز) پنجشنبه مدعی شد که در جریان عملیات نظامی ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا در شهر ادلب سوریه، سرکرده داعش به هلاکت رسیده است.

پیش از این نیز منابع خبری از کشته شدن «عبدالله قرداش» موسوم به «ابوابراهیم القرشی» سرکرده گروه تروریستی داعش در جریان این عملیات نظامی که در آن نیرو‌هایی از سرویس اطلاعاتی عراق در شهر ادلب سوریه شرکت داشتند، خبر دادند.

منابع آگاه به شبکه العربیه اعلام کردند که برای تایید مرگ سرکرده داعش، آزمایش DNA در حال انجام است. این منابع همچنین گفتند که در میان کشته شدگان عملیات ادلب ۳ زن وجود دارند که احتمالاً همسران سرکرده داعش هستند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد که سرکرده داعش خود را در جریان عملیات آمریکایی‌ها منفجر کرده است و اعضای خانواده او در این انفجار کشته شدند.

انهدام بالگرد آمریکایی در عملیات ادلب

خبرگزاری شهاب به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: «یکی از بالگردهای آمریکایی دچار مشکل فنی و منفجر شده است. سرکرده داعش نیز بعد از محاصره، سرانجام خود را نیز منفجر کرد و باعث شد اکنون نتوانیم اجساد جمع آوری شده را شناسایی کنیم. »

این مقام آمریکایی ادعا کرد که افزایش قربانیان غیرنظامی به دلیل انفجاری بود که توسط این سرکرده داعش صورت گرفت.

صابرین نیوز به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که سرکرده داعش پس از سه ساعت درگیری با نظامیان آمریکایی خود را به وسیله یک کمربند انتحاری منفجر کرده است.

ائتلاف آمریکایی بامداد پنجشنبه به بهانه شناسایی یک تروریست، منطقه مسکونی و پرجمعیت «اطمه» در شمال سوریه را هدف قرار داد. پس از آن واشنگتن پست از کشته شدن ۱۳ نفر از جمله شش کودک و چهار زن خبر داد.

همچنین یکی از منابع آمریکایی که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفته است یکی از بالگردهای آمریکایی دچار مشکل فنی و منفجر شده است.

بیشتر بخوانید:

ژنرال بی‌لشکر؛ سرکرده جدید داعش کیست؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی