هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند


هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

بازیگرانی که با مهاجرت از ایران تصمیم به کشف حجاب گرفتند از لادن طباطبایی تا ریحانه پارسا

او در ۲۸ مرداد ۱۳۶۷ به دنیا آمده است و مدتی به عنوان مجری در شبکه سه به فعالیت می پرداخت

هرچند که سابقه زیادی در صدا و سیما ندارد اما چند برنامه را در شبکه سه اجرا کرده است و بعد از این که تهیه کننده های تلویزیونی به او پیشنهاد همکاری ندادند تصمیم گرفت که ایران را ترک کند و راهی لندن شود.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

سهیلا عزیزی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر ایرانی است. از آثار او در مقام بازیگر می‌توان به دنیای شیرین، هزاران چشم، سرنخ، همشاگردیها، سلام زندگی، اینجا خانه ما، روزهای مهتابی و خانه سبز اشاره کرد.

او سابقهٔ بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامهٔ خود دارد.وی در حال حاضر در جنوب پاریس ساکن می‌باشد.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

ریحانه پارسا (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی است. او نخستین فعالیت حرفه‌ای خود را با نقش‌آفرینی در مجموعه پدر (۱۳۹۷) آغاز کرد.

او در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد.اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب پارسا برای ایفای نقش لیلا در سریال پدر که آن زمان فردی ناشناخته بود تحسین شده و کارشان «ستاره‌سازی» خوانده شده‌است. به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در خوب، بد، جلف ۲ «نقطهٔ ضعف فیلم» بوده و او «به کلیت فیلم ضربه زده‌است».

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

نیلوفر مولایی مجری جوان رسانه ملی، اخیرا با انتشار تصویر کشف حجابش، از ورودش به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال خبر داد. این چندمین مجری رسانه ملی است که در سال های اخیر به شبکه های فارسی زبان خارج از کشور ملحق می شود.

نیلوفر مولایی به عنوان بازیگر در چندین فیلم حضور داشته که از مهمترین آنها می توان به فیلم سینمایی (مرداد) به کارگردانی بهمن کامیار اشاره کرد و همچنین در فیلم کوتاه (دور نزدیک نزدیکتر) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم به هنرنمایی پرداخته است. او با زومجی هم فعالیت داشت.

نیلوفر مولایی متولد هجدهم تیر ماه سال هفتاد و چهار در تهران است. نیلوفر مولایی را پیش از مهاجرت از ایران و پیوستن به شبکه خبری ایران اینترنشنال که در لندن حضور دارد، در برنامه صبحگاهی حوالی امروز شبکه ۵ سیما دیده بودیم. نیلوفر مولایی در برنامه رادیو شب به عنوان مجری و گوینده نیز حضور داشت.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

سمیرا سیاح متولد 24 آذر 1352 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری سینما است و حالا در لس آنجلس آمریکا ساکن است.

هر چند وی به شهرت چندانی نرسید اما چهره او برای مخاطبان ایرانی بسیار آشناست .او معمولا در فیلم های ایرانی نقش دختران آرام و محجبه را بازی میکرد.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

سیده لادن طباطبائی (زاده ۹ اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

وی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شده‌است. وی تا کنون موفق به دریافت جوایز متعدد در سینما و تئاتر شده‌است. در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند. وی در سال ۱۳۹۴ به همراه دخترش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. دختر او به اوتیسم مبتلاست. وی هم‌اکنون ساکن ایالات متحده است.

در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

پردیس افکاری (۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر ایرانی است.

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند. پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال‌های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه‌های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.

او در سال ۱۳۹۵ به خارج از کشور مهاجرت کرد در همان زمان رسانه‌ها خبر از کشف‌ حجاب وی و حضور او در شبکۀ جم‌ دادند.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

شیرین صمدی در رشته علوم اجتماعی تحصیل کرده است و دارای لیسانس این رشته می باشد

او در آذر ماه سال ‏۱۳۶۳ به دنیا آمده است و متولد اصفهان بوده و در حال حاضر اجرا را کنار گذاشته و دیگر در تلویزیون فعالیت نمی‌کند علت آن هم کشف حجاب بوده که در اینستاگرام انجام داده است

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند

حنانه شهشهانی، (متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸) بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته موسیقی تحصیل کرده‌است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته‌است.

بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

هنرمندان معروفی که کشف حجاب کردند


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور