صعود مصر به فینال در شب اخراج «کی‌روش»؛ دوئل ستاره‌های لیورپول برای کسب جام


صعود مصر به فینال در شب اخراج «کی‌روش»؛ دوئل ستاره‌های لیورپول برای کسب جام

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال مصر با پیروزی برابر کامرون میزبان موفق شد به فینال جام ملت‌های آفریقا صعود کند.

به گزارش ایرنا، دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا پنجشنبه شب بین تیم‌های کامرون میزبان و مصر برگزار شد و در نهایت مصر موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را از پیش رو بردارد و خود را به فینال این مسابقات برساند.

این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در دقیقه ۹۰ این بازی با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد. اعتراضات بسیار شدید و زیاد این مربی باعث شد تا داور این تصمیم را بگیرد.

صعود مصر به فینال در شب اخراج «کی‌روش»؛ دوئل ستاره‌های لیورپول برای کسب جام

در دو نیمه وقت های اضافه نیز هیچ تیمی نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد تا بدین ترتیب این دیدار حساس به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات نیز تیم مصر موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میزبان را شکست دهد تا فینال جام ملت های آفریقا محلی برای دوئل دو ستاره لیورپول شود.

دیگر دیدار نیمه نهایی این مسابقات چهارشنبه شب بین تیم‌های سنگال و بورکینافاسو برگزار شد و در پایان یاران سادیو مانه موفق شدند با پیروزی برابر حریف خود فینالیست شوند.

دیدار فینال این رقابت ها ۱۷ بهمن ماه بین تیم های سنگال و مصر برگزار خواهد شد. محمد صلاح به عنوان کاپیتان مصر و سادیو مانه نیز به عنوان کاپیتان سنگال، دوئل لیورپولی را در فینال برگزار می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...