سامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک است


سامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک است

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A53 5G از طریق بنچمکارک گیک بنچ منتشر شده است. مشخصات فنی و رندرهای این میان رده جذاب را در ادامه ببینید. سامسونگ در ماه مارس سال گذشته از گلکسی A52 و A72 خود رونمایی کرد، بنابراین انتظار می‌رود که جانشینان آنها در ماه آینده عرضه شوند. در نتیجه اولین... نوشته سامسونگ گلکسی A53 5G...

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A53 5G از طریق بنچمکارک گیک بنچ منتشر شده است. مشخصات فنی و رندرهای این میان رده جذاب را در ادامه ببینید.

سامسونگ در ماه مارس سال گذشته از گلکسی A52 و A72 خود رونمایی کرد، بنابراین انتظار می‌رود که جانشینان آنها در ماه آینده عرضه شوند. در نتیجه اولین اطلاعات در خصوص این دستگاه‌ها در همه جا با نام گلکسی A53 5G به بیرون درز کرده و مورد توجه افشاگران قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A53 5G به زودی رونمایی می‌شود

گلکسی A53 5G اخیرا در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه همچنین به تازگی در چین گواهینامه 3C را با موفقیت دریافت کرده است. همچنین در حال حاضر، دستگاه مذکور توسط گواهینامه‌های NBTC و FCC تایید شده است. با این همه گواهینامه‌ای که این اسمارت فون دریافت کرده، به نظر می‌رسد زمان رونمایی از آن نزدیک خواهد بود.

آخرین داده‌ها و اطلاعات نیز تائید می‌کند که سامسونگ گلکسی A53 5G با شماره مدل SM A536E / DS خواهد بود. هفته گذشته هم، این گوشی در پایگاه‌های آزمایشگاهی Bluetooth SIG و HTML5 مشاهده شد. در واقع این حجم از صدور گواهینامه برای این مدل از گوشی نشان می‌دهد که سامسونگ در حال انجام دادن کارهای پیش از عرضه آن است. ظاهراً این بار فقط نسخه 5G این گوشی عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک استسامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک است

طبق جدیدترین اطلاعاتی که FCC منتشر کرده، این اسمارت فون از اتصال فایوجی و NFC بهره می‌برد. در این لیست همچنین آداپتور شارژر با شماره مدل EP TA800 تایید شده است. این شارژر 25 واتی و دقیقاً همان شارژری است که در پرچمدار سامسونگ، گلکسی S22 استفاده شده بود. چیز عجیبی نیست اگر ببینیم که میان رده‌های سامسونگ عملکرد بهتری از پرچمدار سامسونگ در این بخش ارائه خواهند کرد. تنها تفاوت بزرگ گوشی‌های پرچمدار با میان رده‌های سامسونگ در این است که احتمالاً یک آداپتور 25 واتی درون جعبه در گلکسی A53 5G وجود دارد.

مشخصات فنی گلکسی A53 5G

وبسایت OnLeaks به کمک طراحی رندرهای این گوشی هوشمند، جزئیات خوبی را از گلکسی آ 53 فایوجی ارائه داده است. این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 6.46 اینچی با پنل AMOLED است و وضوح HD + دارد. نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتزی خواهد بود. در این دستگاه همچون سری قبلی، شاهد سنسور اپتیکال اثر انگشت زیر نمایشگر هستیم.

سامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک استسامسونگ گلکسی A53 5G در گیک بنچ ظاهر شد؛ رونمایی نزدیک است

جالب اینجاست که گیک بنچ، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 1200 را در مورد این گوشی تأیید می‌کند. این تراشه قطعاً با مخالفت طرفداران اسنپدراگون رو به رو خواهد شد. با این حال سامسونگ تصمیم گرفته است اطلاعاتی در خصوص چیپست به اشتراک بگذارد.

پردازنده گرافیکی اگزینوس 1200، Mali G68 است و قدرت مورد نیازش را از باتری 4860 میلی‌آمپری تأمین می‌کند. انتظار ما این است که در این گوشی شاهد حداقل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. در پنل پشتی این گوشی چهار دوربین تعبیه خواهد شد. دوربین اصلی گلکسی A53 5G، سنسوری 64 مگاپیکسلی خواهد بود و طبق آنچه مرسوم است، سایر سنسورها باید فوق عریض، ماکرو و عمق سنج باشد. همچنین برای دوربین سلفی و تماس تصویری هم لنزی 12 مگاپیکسلی تدارک دیده شده است.

منبع :Gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان