هشدار مسی به ژاوی: سیمونز را به بارسا برنگردان!


هشدار مسی به ژاوی: سیمونز را به بارسا برنگردان!

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، به ژاوی هرناندز توصیه کرده که سیمونز را به بارسا برنگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، سیمونز 18 ساله پیش از این سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را داشته و در روزهای اخیر گفته می‌شود که این بازیکن دوست دارد بار دیگر به نوکمپ برگردد.

بارسلونا علاقه زیادی به برری شرایط بازیکنانی دارد که پیش از این پیراهن این تیم را بر تن داشته‌اند و آماده است تا بار دیگر آنها را به این تیم برگرداند و سیمونز نیز یکی از آنها بوده است.

با این حال گفته می‌شود که لیونل مسی به این باشگاه توصیه کرده که اقدامی برای برگرداندن این بازیکن به بارسلونا انجام ندهند.

هشدار مسی به ژاوی: سیمونز را به بارسا برنگردان!

روزنامه اسپانیایی ال ناسیونال خبر داده که این ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا معتقد است که این بازیکن هلندی به اندازه کافی رشد کرده و هنوز آماده نیست که در صورت بازگشت به بارسا بتواند در ترکیب این تیم بدرخشد و به آنها کمک کند.

پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند که مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، به بارسا خبر داده که سیمونز از بازگشت دوباره به این تیم پس از پایان قراردادش در پاریس در تاریخ 30 ژوئن 2022 استقبال می‌کند.

این موضوع به اطلاع ژاوی رسیده بود و او در حال بررسی شرایط این بازیکن بود که توصیه‌هایی از سوی مسی دریافت کرد و پس از آن تصمیم گرفت که هر اقدامی برای جذب دوباره سیمونز را متوقف کند.

ال‌ناسیونال خبر داده که مکالمه درباره این موضوع در جریان شام دوستانه اخیر در شهر بارسلونا بین مسی و ژاوی و با حضور بوسکتس رخ داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...