دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با کودکان بی سرپرست بهزیستی زواره


 دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با کودکان بی سرپرست بهزیستی زواره

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود به شهرستان زواره و اردستان استان اصفهان سفر و با کودکان بهزیستی خانه شقایق و علی ابن ابی طالب(ع) این شهر دیدار صمیمی داشت .

 دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با کودکان بی سرپرست بهزیستی زوارهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سیدمحمد حسینی در بیست و دومین سفر استانی خود به شهرستان زواره و اردستان استان اصفهان سفر کرد .
دیدار و گفتگو با مردم ، خبرگان و نخبگان این شهرستان ها و شرکت در دو یادوراه شهدای آسمانی شهر زواره و شهدای روستای نیسیان از اهداف این سفر می باشد .
حسینی امروز صبح با حضور در بهزیستی خانه شقایق و علی ابن ابی طالب(ع) زواره با کودکان و مسئولان این مرکز دیداری صمیمی داشت و صبحانه را در کنار کودکان این مرکز صرف کرد .
حضور در جمع دانشگاهیان و فعالان انقلابی و گلزار شهدای این شهرستان‌ها ، بخشی از برنامه سفر سیدمحمد حسینی به زواره و اردستان است.
سفرهای معاون پارلمانی رئیس جمهور به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیران و شناخت ظرفیت‌ها است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم به ویژه فقرا و محرومان در استان ها فعال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟