افتتاح پردیس سینمایی برفی در مشهد


افتتاح پردیس سینمایی برفی در مشهد

مدیر پردیس سینمایی برفی از افتتاح این مجموعه سینمایی همزمان با آغاز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از جمعه پانزدهم بهمن ماه خبر داد.

ناصر روئین‌تن در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح این سینما همزمان با آغاز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، اظهار کرد: پردیس سینمایی برفی با مساحت ۱۵۰۰ متر واقع در بولوار جانباز بین جانباز یک و سه، در برج فرهنگی تفریحی برفی قرار دارد. این پردیس سینمایی دارای ۶ سالن در دو طبقه سوم و چهارم برج است که طبقه سوم دارای چهار سالن و طبقه چهارم دارای دو سالن است.

وی افزود: سالن اصلی و شماره یک سینما در طبقه چهارم برج برفی واقع شده که دارای ظرفیت ۱۸۰ صندلی است. البته می‌توانستیم در این سالن ۴۵۰ صندلی معمولی سینما نصب کنیم، اما با توجه به اینکه خواستیم شرایط بهتری برای تماشاگر فراهم کنیم صندلی‌ها را با فاصله بیشتر و بزرگتر از حد معمول به صورت ویژه نصب کردیم. سالن دو پردیس سینمایی برفی با ظرفیت ۳۰ صندلی در طبقه چهارم برج واقع شده که بوفه و محیط آن از سالن شماره یک جدا شده است. در طبقه سوم برج نیز دو سالن با ظرفیت ۵۰ صندلی، یک سالن با ظرفیت ۴۲ صندلی و یک سالن VIP با ظرفیت ۱۷ صندلی قرار دارد.

مدیر پردیس سینمایی برفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه افتتاح پردیس سینمایی برفی مشهد با چهلمین جشنواره فیلم فجر همزمان شده که ما این را به فال نیک گرفتیم و امیدواریم بتوانیم با برگزاری جشنواره و اکران فیلم‌های آن فعالیت خوبی را برای شهر خود انجام دهیم. بر این اساس در ۸ روز مداوم جشنواره، در سانس ساعت ۱۹:۳۰ به ترتیب فیلم‌های «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی و «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی را اکران خواهیم کرد.

روئین‌تن با بیان اینکه همزمان با برگزاری جشنواره و پس از آن پردیس سینمایی برفی مانند سینماهای دیگر به صورت فعال فیلم‌های اکران عمومی را نیز پخش خواهد کرد، ادامه داد: در ادامه فعالیت‌های این سینما به احتمال بسیار زیاد جشن سیمرغ سینمای خراسان که مربوط به اکران تولیدات یک سال اخیر فیلمسازان فیلم کوتاه خراسان رضوی می‌شود نیز در پردیس سینمایی برفی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنده فیلمساز هستم و با فیلمسازان مختلف همکاری و آشنایی دارم، نیت داشتم تا این سینما را به عنوان پایگاه هنرمندان عرصه سینما در شهر مشهد ایجاد کنم و از فیلمسازی در شهر مشهد، به خصوص فیلم‌های کوتاه سینمای جوانان و هنر و تجربه حمایت کنیم تا ان‌شاالله قدم موثری در عرصه فیلمسازی شهر برداریم و کمک‌حال فیلمسازان باشیم. همچنین با توجه به اینکه پردیس سینمایی برفی در بلوار جانباز مشهد قرار دارد و در این منطقه از شهر سینمای دیگری وجود ندارد، امیدواریم اهالی منطقه بتوانند از این سینما به راحتی استفاده کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش