تمرکز ما شایسته‌سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش‌های سیاسی است


تمرکز ما شایسته‌سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش‌های سیاسی است

رئیس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی لرستان گفت: تمرکز ما روی شایسته‌سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش‌های سیاسی است.

نراقی در نشست هم‌اندیشی شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب استان، در سالن جلسات شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش ما این بوده است که عضوگیری و مشارکت نخبگان داخل و خارج از کشور در جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب، افزایش یابد تا بتوانیم با راهکارهای علمی در جهت تحقق محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی بیان کرد: جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب، یک تشکل فراحزبی و فراجناحی است و در حال حاضر در تعداد ۱۱ استان، نماینده فعال دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی لرستان افزود: رویکرد کاری ما این است که استان‌های کمتربرخوردار، در جهت تلاش برای کاهش مشکلات لرستان، مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

نراقی با تأکید بر اینکه جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب به هیچ‌ عنوان دنبال سهم‌خواهی از دولت‌ها نیست و تمرکز ما روی شایسته‌سالاری در انتصابات، فارغ از گرایش‌های سیاسی است، تاکید کرد: نظام دانشگاهی دارای ظرفیت‌ها و متخصصان و نخبگان متعددی است و ما باید از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، استفاده کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا