کمک می‌کنم سرباز کاملی برای تراکتور باشم؛/ بلبلی: پولم را ندادند و یکطرفه فسخ کردم


کمک می‌کنم سرباز کاملی برای تراکتور باشم؛/ بلبلی: پولم را ندادند و یکطرفه فسخ کردم

بازیکن سابق استقلال در نیم فصل دوم نقل و انتقالات پیراهن سرخ پوشان تبریز را بر تن می کند.

به گزارش ورزش سه، محمد بلبلی که روز گذشته قراردادش را با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد به فاصله چند ساعت به تراکتور پیوست. وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: شرایطم در نفت به طوری پیش رفت که منجر به جدایی‌ام شد. باشگاه حاضر نشد مبلغ قراردادم تا نیم فصل را پرداخت کند من هم تصمیم گرفتم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.


این بازیکن که به صورت قرضی سال گذشته از استقلال به نفت مسجد سلیمان رفت‌، قراردادش را با آبی‌ها در ابتدای این فصل فسخ کرد و تصمیم گرفت در نفت به کارش ادامه بدهد در این باره عنوان کرد: در اوایل نقل و انتقالات درگیر کرونا شدم و گزینه های مناسب از دست رفت زیرا فرصت تمام شده بود و از نفت هم پیشنهاد داشتم و تصمیم گرفتم در این تیم بازی کنم تا ببینم شرایط به چه شکل پیش می رود.


وی در مورد دلیل انتخاب تراکتور توضیح داد: تراکتور یکی از چند تیم بزرگ ایران است و کار کردن در چنین تیم‌هایی شرایط ویژه‌ای دارد ولی من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم به تراکتور کمک کنم و یک سرباز کامل برای این تیم باشم.


بلبلی که قبل از تراکتور در سه تیم لیگ برتری دیگر از جمله استقلال توپ زده در این باره گفت: باید با تجربه به دست آوردن در این فصل هم به خودم هم به تراکتور کمک کنم. به دلیل تجربه ای که دارم، انتظار می‌رود که خوب کار کنم. نسبت به گذشته از لحاظ بدنی، روحی و فنی آماده تر هستم و امسال شرایط بهتری دارم و تمام تلاشم را می کنم حقم را بگیرم.


بازیکن تازه وارد تراکتور در مورد جو این تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: خیلی از دوستان من همانند علی دشتی، محمد قنبری، ابوالفضل رزاق پور،عبدالله حسینی و غیره از دوستان من هستند و خوشحالم که قرار است در چنین جو صمیمی و در کنار آقای سولدو که یک مربی خارجی با تجربه است کار کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط