دل‌پیرو: ولاهوویچ و زکریا باعث تغییر یووه می‌شوند


دل‌پیرو: ولاهوویچ و زکریا باعث تغییر یووه می‌شوند

الساندرو دل‌پیرو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که حضور دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا در این تیم به سود آنها است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس عملکرد قابل قبولی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشت و موفق شد بازیکنان ارزشمندی را به خدمت بگیرد.

مدیران این باشگاه موفق شدند دوشان ولاهوویچ را با مبلغ 70 میلیون یورو از فیورنتینا به خدمت بگیرند و زکریا نیز با قراردادی به ارزش هشت میلیون یورو از بروسیا مونشن گلادباخ به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

دل‌پیرو معتقد است که حضور این دو بازیکن می‌تواند سبک تاکتیکی‌ای که یووه در این فصل به کار گرفته بود را از پایه تغییر دهد .

این ستاره سابق یوونتوس در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« ما بارها در طول این سال‌ها شاهد بودیم که یووه بر بازی تسلط داشت و روی ضدحملات تنبیه شد اما حالا آنها در سوی دیگر همین موقعیت هستند. آنها بیشتر اوقات پشت دفاع قوی‌شان پنهان می‌شوند. این دو بازیکن جدید خصوصا ولاهوویچ می‌تواند باعث به کارگیری سبک جدیدی شود.»

دل‌پیرو: ولاهوویچ و زکریا باعث تغییر یووه می‌شوند

دل‌پیرو با اشاره به توانایی‌های این بازیکن جدید اضافه کرد:« ولاهوویچ ویژگی باورنکردنی‌ای دارد و از نظر فیزیکی در محافظت از توپ بسیار خوب و قدرتمند است. اگر او به همان عملکردی که در فیورنتینا داشت ادامه دهد می‌تواند به اشکال بسیار متفاوتی گلزنی کند.»

یوونتوس این فصل به دلیل این که تحت هدایت آلگری بیش از حد محتاطانه و دفاعی بازی کرده بسیار مورد انتقاد قرار گرفته و این موضوع در عملکرد ضعیف این تیم در امر گلزنی نیز به خوبی مشخص است.

بانوی پیر در 23 بازی تنها 34 گل زده و تنها درسه بازی موفق شده بیشتر از دو بار دروازه حریفان را باز کند. این در حالی است که ولاهوویچ به تنها 17 گل در 21 بازی به ثمر رسانده است.

دل‌پیرو در این باره اظهار داشت:« این تغییرات می‌تواند باعث ایجاد تغییر جدی در یوونتوس شود و شوق و حس قدرت درونی را برای آنها به ارمغان بیاورد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش