لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه


لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه

عصر خودرو- شرکت آرین موتور پویا که پیشتر سابقه واردات و عرضه میتسوبیشی ژاپن به بازار ایران را دارد بعد از چهار سال از نخستین خودرو سواری کراس اوور با برند لاماری و نام ایما رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ایما کراس اوور 4556 میلیمتری مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو GDI با حداکثر توان 195 اسب بخار و حداکثر گشتاور 285 نیوتون متر است که این توان از طریق یک گیربکس 7سرعته دوکلاچه تر به محور جلو منتقل می شود و شتابی کمتر از ده ثانیه را رقم می زند.

به گفته مسئولان آرین موتور دو محصول جدید در کلاس سدان C و کراس اوور B سال آینده با برند لاماری به بازار عرضه خواهد شد.
علی موسوی مدیر فروش شرکت آرین موتور در زمینه قیمت و زمان فروش این خودرو گفت: قیمت آرین موتور برای ایما کاملا رقابتی خواهد بود و در حال حاضر در حال انجام تحقیقات بازار هستیم و احتمالا در نمایشگاه خودرو تهران در پایان بهمن ماه فروش عمومی را آغاز خواهیم کرد. سیفی مدیرعامل آرین موتور همچنین اعلام کرد که با توجه به الزام کمیته خودرو وزارت صمت مبنی بر آغاز فروش به‌شرط شماره گذاری گفت: احتمالا مجوز شماره گذاری لاماری ایما اواخر اسفند قطعی خواهد شد و این تاریخ زمان خوبی برای فروش و اعلام قیمت نیست چرا که در سال آینده احتمالا ارز نیما جایگزین ارز ترجیحی 4200تومانی خواهد شد و شاید دولت برای تسهیل این مساله تعرفه واردات سی کی دی را تغییر دهد.
همچنین سیفی در زمینه گارانتی این خودرو گفت: در حال مذاکرات برای ارتقا گارانتی بیش از سه سال یا 60هزار کیلومتر هستیم. همچنین وی در زمینه تیراژ این محصول‌گفت: برنامه ما برای سال 1401 سه هزار دستگاه و برای سال 1402 پنج هزار دستگاه است.

لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه

لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...