گفت و گو داغ « ویژه برنامه مدیا » با « سینا مهراد » / واکنش بازیگر سریال آقا زاده به ماجرای سکانس جنجالی صیغه موقت را ببینید


به گزارش دیباچه ، « سینا مهراد » بازیگر فیلم سینمایی « شادوران » در گفت و گو با ویژه برنامه مدیا با اجرای محسن سرافراز برای نخستین بار نسبت به حواشی پیش آمده برای سریال « آقازاده » واکنش نشان داد ؛ او در این گفت و گو جذاب ، حرفهای...

به گزارش دیباچه ، « سینا مهراد » بازیگر فیلم سینمایی « شادوران » در گفت و گو با ویژه برنامه مدیا با اجرای محسن سرافراز برای نخستین بار نسبت به حواشی پیش آمده برای سریال « آقازاده » واکنش نشان داد ؛ او در این گفت و گو جذاب ، حرفهای جالبی درباره ایفای نقشش در فیلم « شادوران » گفت.

تعداد بازدید : 0

گفتنی است ویژه برنامه «مدیا » از جشنواره 37 ام فیلم فجر کار خود را به تهیه کنندگی سیروس غفوریان فر آغاز کرد و امسال نیز در جشنواره چهلم فیلم فجر ، با همکاری پایگاه خبری دیباچه، پایگاه خبری خبرفوری و سینما پلاک ، تدارک جذابی برای مخاطبان این رویداد مهم سینمایی دیده است.

کارگردانی و اجرای « مدیا » را محسن سرافراز برعهده دارد ، پدرام ابدان دیگر مجری این برنامه است و فاطمه پاقلعه نژاد کار سردبیری را انجام میدهد.مینا قنبری ، کامبیز جمشیدی ، سعید زلقی ، پرهام پناهی، رامین بذرافشان و حنانه صنعتگران از دیگر عوامل برنامه مدیا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...