کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در مرز میلک تکذیب شد


کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در مرز میلک تکذیب شد

فرمانده هنگ مرزی زابل کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در پی تیراندازی نیروهای نظامی مرز میلک در فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا سنچولی کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در پی تیراندازی نیروهای نظامی مرز میلک در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وی با بی‌اساس خواندن خبر منتشره در شبکه های اجتماعی افزود: مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل در کنار سایر نیروهای مسلح استان شبانه‌روز و با تلاش، کوشش، جانفشانی ها و سلحشوری در حال پاسداری و حراست از مرزهای عزیزمان هستند.
سنچولی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مرزبانان و مرزنشینان در نقاط مرزی، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با انتشار و جوسازی اخبار و اطلاعات کذب و دروغین در فضای مجازی قصد ایجاد تنش و زیر سؤال بردن اقتدار مرزبانان را دارند که با درایت و هوشمندی مرزنشینان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به اهداف خود نخواهند رسید.
فرمانده هنگ مرزی زابل با محکوم کردن خبر کذب تیراندازی به سوی کودک سوخت‌بر در فضای مجازی اقدامات عوام فریبانه دشمنان و بدخواهان نظام بر جانفشانی و سلحشوری مرزبانان برای دفاع از هرگونه ناامنی در مرزها تأکید و گفت: مرزبانان با استعانت از خداوند متعال در راستای تأمین امنیت مردم و مرزنشینان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز