تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید


تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید

در سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم 17 بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را در ورزشگاه فجر بم شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم خاتون بم ساعت 13 جمعه 15 بهمن‌ماه در ورزشگاه فجر مقابل تیم ملی پوشان شهر کرد به میدان رفت.

گل‌های نیمه اول را مونا محمودی، زهرا قنبری، طاهرخانی و گرایلی و گل‌های نیمه دوم را قنبری و زندی به ثمر رساندند.
سرمربی تیم خاتون بم در مورد این بازی بیان کرد: ما از تجربه‌مان استفاده کردیم و نتیجه بسیار خوبی را رقم زدیم اما این تیم هم بسیار جسور و خوب بازی کرد و یک تیم آینده‌دار است.
مرضیه جعفری اظهار کرد: تیم شهرکرد به نتیجه کار نداشت و بسیار جوانمردانه بازی کرد و به دلیل اینکه نوپا بود چنین نتیجه ای به دست آورد اما قطعا این تیم با مدیریت بسیار خوبی که دارد سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
سرمربی تیم خاتون بم درباره بازی بازیکنانش گفت: به دلیل مسابقات تیم ملی بازیکنان ملی پوش‌مان را در اختیار نداشتیم و کمی از شرایط بازی دور شده بودیم اما بازی امروز بد نبود و امیدوارم در بازی هفته آینده نتیجه خوی را کسب کنیم.
وی افزود: هفته آینده به مصاف تیم سپاهان در ورزشگاه فجر بم خواهیم رفت؛ تیم سپاهان نیز تیمی پرمهره و دارای کادر فنی خوبی است که امیدواریم بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
در ادامه سرمربی تیم ملی پوشان شهرکرد که با ۱۹ سال جوان‌ترین مربی فوتبال بانوان است بیان کرد: جدا از نتیجه با توجه به اینکه تیم ما ۱۳ نفره بود بازیکنان بازی خوبی را انجام دادند؛ البته بازیکنان ما بی‌تجربه هستند و امسال برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند.
مریم احمدی ادامه داد: از بازی بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم بچه ها بتوانند همین بازی را در بازی‌های بعدی هم حفظ کنند و مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.
وی می گوید تیم خاتون بم قهرمان لیگ برتر است و بهترین و باتجربه بازیکنان را در اختیار دارند.

سرمربی تیم شهرکرد تاکید کرد: ما آمده بودیم جدا از نتیجه بازی خوبی را انجام دهیم. جدا از اینکه این تیم سال اولی است که وارد لیگ برتر شده است رده سنی بازیکنان هم ۱۹ سال و نیم است و نتایج دور از انتظار نیست.
زننده گل های این بازی زهرا قنبری با ۹ گل ، مونا حمودی ۲ گل ،بهنازطاهرخانی ۲ گل ، فاطمه گرایلی۳ گل و نگین زندی یک گل بودند.

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید

تیم فوتبال بانوان خاتون بم با 17 گل تیم حریف را درهم کوبید

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟