ام پاور ، کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی عرضه خواهد شد


ام پاور ، کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی عرضه خواهد شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) ام پاور به عنوان کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این محصول جدید بهمن دیزل آشنا می‌شویم. خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که بهمن دیزل تولید مدل‌های اولیه کامیون کشنده جدید خود را در قزوین آغاز کرده است. این کامیون کشنده... نوشته ام پاور ، کامیون کشنده جدید...

ام پاور به عنوان کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات این محصول جدید بهمن دیزل آشنا می‌شویم.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که بهمن دیزل تولید مدل‌های اولیه کامیون کشنده جدید خود را در قزوین آغاز کرده است. این کامیون کشنده طبق یکی از محصولات فوتون توسعه پیدا کرده و به احتمال زیاد تا پایان سال 1400 شاهد معرفی آن خواهیم بود. همچنین بر اساس اعلام برخی از منابع گروه بهمن محصول جدید خود را نزدیک به زمان عرضه معرفی خواهد کرد. از این رو می‌توان انتظار داشت ام پاور در ابتدای سال 1401 به بازار عرضه شود.

مشخصات ام پاور

ام پاور ، کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی عرضه خواهد شدام پاور ، کامیون کشنده جدید بهمن دیزل به زودی عرضه خواهد شد

گروه بهمن قصد دارد ام پاور را به عنوان یکی از مدرن‌ترین کامیون‌ها تولید و به بازار عرضه کند. این کامیون کشنده توانایی رقابت با برندهای معتبر اروپایی را خواهد داشت و از جدیدترین استانداردهای روز دنیا نیز بهره می‌برد. برای این کامیون پیشرانه قدرتمند کامینز (CUMMINS) در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 500 اسب بخار را به تولید برساند و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF آلمان نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

این کامیون علاوه بر قوای محرکه قدرتمند از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) بهره می‌برد که آن را نسبت به رقبا متمایز کرده است.

ام پاور (EMPOWER) علاوه بر این که به ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت WABCO آلمان مجهز شده است، شرکت سازنده برای آن سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) ساخت ZF آلمان را در نظر گرفته تا ایمنی این کامیون افزایش پیدا کند. این خودرو در کابین نیز امکانات متعددی چون تریم زیبا، سیستم رهیاب، سیستم مولتی مدیا، سانروف برقی و کولر درجا بهره می‌برد. ضمن این که در کابین این خودرو فضای خواب برای دو نفر نیز در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل