شایعات عجیب خیانت همسر فوتبالیست وفادار


شایعات عجیب خیانت همسر فوتبالیست وفادار

ارتباط کریستین اریکسن با نامزدش سابرینا یکی از خاص‌ترین و عاشقانه‌ترین روابط فوتبالی است که همیشه…

اشک‌هایی برای همسر در آستانه مرگ

سابرینا شریک زندگی کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی پیشین تاتنهام و اینتر و فعلی برنتفورد، شغل خود را رها کرد تا همسر، مادر و بهترین دوست همسر هری کین باشد.

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی این روزها پس از امضای قرارداد با برنتفورد به لیگ برتر برگشته است. این بازیکن ۲۹ ساله از زمان ایست قلبی در یورو ۲۰۲۰ بازی نکرده بود. اما در آن لحظه حیاتی عشق وفادار او سابرینا کویست ینسن که از موانع عبور کرده بود تا به کنار اریکسن برسد، فکر می‌کرد پایان راه زندگی فرا رسیده است.

پیتر اشمایکل گفت سابرینا فکر می‌کرد شریک زندگی‌اش مرده است. پسرش کسپر اشمایکل مجبور بود سابرینا را آرام کند و به او اطمینان بدهد که کریستین هنوز نفس می‌کشد.

فدا کردن شغل سابرینا

سابرینای ۲۷ ساله که ۱۰ سال با کریستین مانده بود و هرجا که کریستین می‌رفت با او همراه بود، در بیمارستان هنگام به هوش آمدنش هم کنارش بود. او زندگی خود در دانمارک را فدا کرد تا به لندن بیاید و حرفه آرایشگری خود را کنار گذاشت تا با کریستین که در سال ۲۰۱۳ با تاتنهام قرارداد بسته بود همراه باشد. پس از ساختن زندگی در لندن و دوستی با همسر هری کین، کیتی وودلند، در سال گذشته با امضای قرارداد اریکسن با اینتر، با او به ایتالیا نقل مکان کرد.

سابرینا ۱۸ ساله بود که با اریکسن آشنا شد و این زوج مانند همیشه به هم وفادار هستند و باوجود دستمزد هنگفت ۶٫۵ میلیون پوندی اریکسن در سال، از مهمانی‌های پر زرق و برق دوری می‌کنند تا با دوستان خود در محیطی آرام شام بخورند یا به کنسرت بروند. این زوج در سال‌های اخیر تعطیلات عاشقانه‌ای را در دوبی، تانزانیا و مالزی گذراندند و با خانواده سلطنتی دانمارک هم رابطه دوستی برقرار کرده‌اند. در حالیکه همسران دیگر افراد مشهور بیشتر اوقات خود را در سالن‌های زیبایی و خرید از فروشگاههای گران‌قیمت می‌گذرانند، سابرینا از زرق و برق دور است و از فرزندش آلفی ۳ ساله و فرزند دیگرش که در ماه ژانویه امسال به دنیا آمد مراقبت می‌کند.

زندگی آرام در عمارت ۷ میلیون پوندی در شمال لندن

سابرینا در تامرآپ دانمارک متولد شد و در حال تحصیل در رشته آرایشگری بود که در ۱۸ سالگی و سال ۲۰۱۲ با کریستین اریکسن آشنا شد. وقتی اریکسن در همان سال با تاتنهام قرارداد بست، سابرینا در ابتدا در دانمارک ماند تا درس خود را تمام کند و بعد به لندن رفت و برای مدت کوتاهی برای یک برند لباس کار می‌کرد.

کریستین اعتراف کرده بود که سازگاری با لندن به عنوان بازیکن لیگ برتری برای هردوی آن‌ها سخت بوده است. او گفت: «باید یاد بگیری که چطور از نظر فیزیکی و ذهنی با شرایط جدید کنار بیایی، اما من می‌توانم فشارها را تحمل کنم زیرا ۷ روز هفته برای هدفم تلاش می‌کنم. این موضوع برای نامزد من سخت است. البته که دوست دارم با او و دوستان‌مان بیرون بروم اما این مورد با بازی در انگلیس جور درنمی‌آید.»

کریستین در سال ۲۰۱۶ قرارداد بلندمدت جدیدی با اسپرز امضا کرد و پول زیادی را صرف عمارتی در منطقه ثروتمند شمال لندن کرد؛ جایی که یک خانه ۵ خوابه در آن بین ۷ تا ۲۸ میلیون پوند قیمت دارد.

دوستی با همسر هری کین و قرار ملاقات با خاندان سلطنتی

این زوج حتی قبل از بچه‌دار شدن هم از راه رفتن روی فرش قرمز و مهمانی‌های اشرافی اجتناب می‌کردند تا با دوستان صمیمی خود، هری کین و کیتی وودلند، شام بخورند. هری مهاجم تاتنهام به محض پیوستن به باشگاه، بازیکن دانمارکی را زیر پر و بال خود گرفت و سابرینا و کیتی دوستان صمیمی هم شدند. آن‌ها در دوران بارداری هم پیوند عمیقی با هم داشتند و کیتی تنها ۴ ماه پس از به دنیا آمدن آلفی، دخترش آیوی را به دنیا آورد و هردو همزمان در اوایل امسال فرزند دوم را به دنیا آوردند. این ۴ دوست در سال ۲۰۱۹ در کنسرت برونو مارس هم دور هم جمع شدند.

اگرچه آن‌ها تا جای ممکن از زرق و برق دوری می‌کنند اما برای خاندان سلطنتی استثنا قائل می‌شوند. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ ملکه مارگریت دوم را در مراسمی رسمی در دانمارک ملاقات کردند و تصویری از این دیدار را به اشتراک گذاشتند. کریس نوشت: «افتخار بزرگی برای ما بود که در شب گذشته ملکه دانمارک را ملاقات کنیم. شبی به یاد ماندنی.»

شایعات عجیب

مسیر این عشق حقیقی تا سال ۲۰۱۹ به آرامی طی می‌شد تا اینکه شایعات دروغین دست‌اندازهایی در این مسیر ایجاد کرد. این زوج مجبور شدند به شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر خیانت سابرینا به اریکسن با هم‌تیمی متأهل او یان ورتونگن منتشر شده بود، واکنش نشان بدهند. توئیتی که این خبر جعلی را پخش می‌کرد نوشته بود: «ظاهراً همسر کریستین اریکسن با هم‌تیمی او یان ورتونگن رابطه نامشروع دارد و لو رفته است.»

اما کریستین در کنار شریک زندگی خود ماند و گفت همه این حرف‌ها مزخرف محض هستند. این توئیت همچنان مدعی شد که تیم اسپرز درگیر یک جنجال شده و هری کین هم دخالت کرده و تصاویری را ضمیمه این توئیت کرده که یان ورتونگن را با چشمان کبود نشان می‌دهد. یان با تعدادی اموجی به این توئیت پاسخ داد و نشریه «سان» فاش کرد که مصدومیت یان به دلیل برخورد تصادفی او با اریکسن در زمین بازی ایجاد شده است.

شایعات شیطانی هر رابطه‌ای را آزمایش می‌کنند اما اریکسن همانطور که سابرینا تمام مدت به او وفادار مانده بود، محکم به سابرینا چسبید و اجازه نداد این حرف‌ها رابطه آن‌ها را خراب کند. در آن لحظه وحشتناک که سابرینا فکر می‌کرد کریستین را از دست داده، دنیایش در حال فروپاشی بود. اما اکنون، آینده آن‌ها در لیگ برتر بسیار زیباتر از همیشه به نظر می‌رسد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد