قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند


قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند

حجت الاسلام خواجه پور از قوه قضائیه خواست تا قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد و آنها را به سزای عملشان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه‌پور» امروز (15 بهمن ماه) در خطبه‌های نماز دشمن شکن و وحدت آفرین جمعه این هفته شهر مارگون ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، گفت: اگر در زندگی نماز را رها کنیم در آن زندگی برکت وجود نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان مارگون با بیان آیات و روایات در زمینه نماز، اظهار کرد: نخستین چیزی که در قیامت از انسان سوال خواهد شد، نماز است.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر مارگون ضمن تسلیت رحلت جانسوز حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (رحمة الله علیه)، گفت: ایشان از فقهای مخلص و شیخ المجتهدین، فردی صریح الهجه، متواضع و در همراهی حضرت امام عظیم الشان در جهت نهضت انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب نقش موثری را ایفا کرد .

قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند .

حجت الاسلام خواجه پور افزود: اگرچه شورای نگهبان ایراداتی به طرح رتبه بندی معلمان وارد کرده، ولی به معنای این نیست که از حق معلمان دفاع نکرده، بلکه باید محل اعتبار رتبه بندی مشخص شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون یادآور شد: بسیاری از معلمان عزیز جانشان را برای تحصیل دانش‌آموزان به خطر می‌اندازند و شبانه‌ روز در سنگر تعلیم و تربیت تلاش می کنند و ما هم از حقوق آنها قاطعانه دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است که باید با استفاده از حفظ آرمان‌ها انقلاب، زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنیم.

قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند.

امام جمعه شهر مارگون تاکید کرد: این که یک فرد شرور به راحتی دست به قمه شود و پاسدار این نظام را به راحتی گردن بزند در حالی که مسلح باشد ولی اجازه دفاع و حق تیراندازی به یک شرور را نداشته باشد جای تاسف است.

وی ضمن تاکید بر اصلاح قانون اصلاح قانون حمل سلاح، اظهار کرد: باید به سبزپوشان حریم ولایت اجازه تام داده شود تا در جهت دفاع از خود جلوی این حوادث ناگوار را بگیرد.

قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند

حجت الاسلام خواجه پور از قوه قضائیه خواست تا قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد و آنها را به سزای عملشان برسانند.

امام جمعه شهرستان مارگون در پایان از زحمات مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و مراتب رضایت مندی مردم این شهرستان را نسبت به عزیزان در شرکت نفت اعلام کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی