ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص


از جمله کارهای زیبا و لذت بخشی که با فرا رسیدن عید نوروز افراد به تدارک و تهیه آن می پردازند سفره هفت سین می باشد که هر کسی بنا به سلیقه ای که دارد به طراحی و دیزاین مدل منحصر به فردی از آن پرداخته و اجزای هفت سین را به زیبایی در کنار هم چیده و در کنار خانواده منتظر لحظه تحویل سال می شود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت الگوبرداری و...

از جمله کارهای زیبا و لذت بخشی که با فرا رسیدن عید نوروز افراد به تدارک و تهیه آن می پردازند سفره هفت سین می باشد که هر کسی بنا به سلیقه ای که دارد به طراحی و دیزاین مدل منحصر به فردی از آن پرداخته و اجزای هفت سین را به زیبایی در کنار هم چیده و در کنار خانواده منتظر لحظه تحویل سال می شود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت الگوبرداری و مشاهده شما عزیزان ایده های بی نظیری از انواع تزیین هفت سین با ظروف مسی را به نمایش بگذاریم.

چیدمان سفره هفت سین با ظروف مسی

از سنت ها و آیین های دیرینه ایرانیان که هر ساله برگزار شده و تاکنون به یادگار مانده است چیدن یک سفره هفت سین در زمان آغاز سال جدید است که هر جزء این هفت سین به عنوان یک نشانه و نماد خاص در سفره قرار گرفته می شود. برای دیزاین هفت سین ایده های مختلفی وجود دارد که طراحی هفت سین با ظروف مسی یکی از این موارد می باشد.

ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص

بانوان هنرمند و خوش سلیقه برای چیدن اجزا هفت سین امکان دارد بنا به سلیقه ای که دارند از تم ها و سبک های مختلفی برای دیزاین آن استفاده نمایند که از جمله آن ها می توان به سبک مدرن یا سنتی اشاره کرد که هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد و می توان از عناصر مختلفی در طراحی و اجرای آن استفاده نمود.

به طور کلی امکان دارد از ظروف و وسایل مختلفی در این زمینه بکار گرفته شود، از جمله گزینه ها و ظروفی که برای طراحی و قرار دادن اجزای این سفره بکار گرفته می شود ظروف مسی بوده که با توجه به ظاهر جذابی که دارند و تنوع مدل های آن دیزاین بسیار زیبایی را می توان با بهره مندی از آن ها فراهم ساخت و اجزا هفت سین و سبزه عید و حتی آینه و شمعدان را از ظروف مسی انتخاب نمود.

ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص

با توجه به علاقه مندی و تمایل افراد امکان دارد اجزای هفت سین بر روی یک میز یا یک سفره قرار گرفته شوند. چیدن سفره و میز هفت سین با طرح مس قطعا ایده و سبک بسیار جذاب و خاصی می باشد که انتخاب آن برای دیزاین هفت سین با توجه به قدیمی بودن و خاطره انگیز بودن آن جلوه و ظاهری منحصر به فرد و شیک به اجزای هفت سین خواهد داد.

تصاویری جذاب از انواع دیزاین شیک هفت سین

در صورتی که شما از آن دسته افرادی هستید که به سفره هفت سین سنتی علاقه مند هستید می توانید اجزای هفت سین را در داخل این ظروف درخشان و زیبا در کنار آینه و شمعدان بر روی یک پارچه ترمه زیبا بچینید و هفت سین جذابی را برای سال نو تدارک ببینید. در ادامه به منظور الهام گرفتن شما عزیزان و راهنمایی در انتخاب یک مدل زیبا سبک های خاصی از هفت سین را به نمایش گذاشته ایم.

ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص ایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاصایده های جذاب برای تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی متفاوت و خاص

مجموعه تصاویری که مشاهده نمودید مدل هایی جذاب از انواع سفره هفت سین با ظروف مسی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از آن ها برده باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هفت سین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر