دیاز شماره 23 را انتخاب کرد؛/ پیراهن شقیری در لیورپول، بر تن همبازی طارمی


شماره پیراهن ستاره جدیدالورود تیم فوتبال لیورپول مشخص شد و این تیم نیز از خرید جدید خود به طور رسمی در پیراهن لیورپول رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای زمستانی پر سر و صدای فوتبال جهان، جذب وینگر تهاجمی تیم فوتبال پورتو پرتغال توسط لیورپول انگلیس بود؛ مدیران باشگاه لیورپول با نظر مثبت یورگن کلوپ به سراغ جذب لوئیس دیاز رفته و با این وینگر کلمبیایی برای امضای قرارداد به توافق رسیدند.

دیاز که سه سال فوق‌العاده موفق را در ترکیب تیم فوتبال پورتو گذرانده بود، حالا پذیرفته تا چالشی جدید را در لیگ جزیره و در کنار ستارگانی چون محمد صلاح، سادیو مانه، دیگو ژوتا و روبرتو فیرمینو تجربه کند.

این بازیکن 25 ساله در بدو ورود به لیورپول، از شماره پیراهن خود نیز در جمع شاگردان کلوپ رونمایی کرده و شماره 23 را برای خود انتخاب نموده است.

دیاز شماره 23 را انتخاب کرد؛/ پیراهن شقیری در لیورپول، بر تن همبازی طارمی

پیش از حضور لوئیس دیاز در لیورپول، ژردان شقیری شماره 23 این تیم را به تن می‌کرد که در حال حاضر این بازیکن به لیگ فرانسه کوچ کرده و در تیم لیون حضور دارد.

گفتنی است که دیاز در تیم فوتبال پورتو شماره 7 را به تن می‌کرد و حالا در چالش جدید خود در لیگ جزیره و در شرایطی که جیمز میلنر شماره 7 لیورپول را در اختیار دارد، شماره 23 را برای خود برگزیده است.

دیاز شماره 23 را انتخاب کرد؛/ پیراهن شقیری در لیورپول، بر تن همبازی طارمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟