عذرخواهی فدراسیون فوتبال عراق به دلیل نتایج ضعیف مرحله انتخابی جام جهانی


عذرخواهی فدراسیون فوتبال عراق به دلیل نتایج ضعیف مرحله انتخابی جام جهانی

فدراسیون فوتبال عراق به دلیل کسب نتایج ضعیف در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2022 از مردم این کشور عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست خبری که با حضور علی جبار، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال عراق برگزار شد وی با عذرخواهی از جانب این فدراسیون از مردم و فوتبال دوستان عراقی گفت: لازم است از رسانه‌های ورزشی، فوتبال دوستان و مردم عراق به دلیل نتایج ضعیف کسب شده در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر عذرخواهی کنیم، نتایج ضعیفی که موجب کنار رفتن تیم ملی عراق از این مسابقات شد.

وی افزود: باید بگوییم دیک ادووکات پس از کسب نتایج ضعیف خودش کناره‌گیری کرد و فدراسیون این مربی را کنار نگذاشت. اعتراف می‌کنیم که اعتماد به پتروویچ، دستیار ادووکات در این مقطع نادرست بود و این مربی در سطح تیم ملی عراق و انتظاراتی که از این تیم وجود داشته، نبود.

علی جبار با درخواست از رسانه‌ها و مردم عراق که تیم ملی این کشور را تنها نگذارند، عنوان کرد: ‌تیم ملی و بازیکنان به حمایت نیاز دارند. یکی از نیازهای جدی در این مقطع استفاده از یک روانشناس در کنار تیم ملی است و فراهم ساختن یک مقطع مناسب زمانی برای سرمربی آتی تیم ملی در دو مسابقه باقیمانده برابر امارات و سوریه.

گفتنی است فدراسیون فوتبال عراق پس از شکست این تیم مقابل ایران و تساوی برابر لبنان زلیکو پتروویچ سرمربی اهل کشور مونته نگرو را برکنار و اعلام کرد در دو بازی باقیمانده این مرحله یک مربی عراقی به عنوان سرمربی موقت انتخاب خواهد شد تا در خصوص آینده تیم ملی عراق تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...