تداوم بارش برف و باران به‌ جز جنوب شرق


تداوم بارش برف و باران به‌ جز جنوب شرق

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب و هوا گفت: امروز وزش باد را برای تهران، البرز و نیمه جنوبی سمنان داریم و همزمان کاهش دما و ماندگاری هوای سرد را در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌کنیم. کاهش دما در نیمه شمالی کشور افزایش محسوسی خواهد داشتکارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز به جز جنوب‌شرق در سایر مناطق...

تداوم بارش برف و باران به‌ جز جنوب شرق

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت آب و هوا گفت: امروز وزش باد را برای تهران، البرز و نیمه جنوبی سمنان داریم و همزمان کاهش دما و ماندگاری هوای سرد را در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌کنیم. کاهش دما در نیمه شمالی کشور افزایش محسوسی خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز به جز جنوب‌شرق در سایر مناطق کشور بارش رخ می‌دهد، گفت: شدت بارش‌ها امروز در مازندران، گلستان، غرب فارس، نیمه شمالی بوشهر است.

گودرزی افزود: جزایر خلیج‌فارس در سواحل بوشهر، رگبار و رعدوبرق دارند. دریا در این مناطق نیز مواج و متلاطم است.

وی اظهار داشت: امروز دامنه‌های جنوبی البرز، نوار شرقی و جنوب کشور، افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بارش‌ها نیز تا اواسط هفته آتی در کشور تداوم دارد.

گودرزی ادامه داد:در استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، وزش باد شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا تمام ابری است و در برخی از ساعت‌ها با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در