آقاسی رفت، یزدانی محروم است/ دست خالی مجیدی مقابل ذوب‌آهن در خط دفاع


آقاسی رفت، یزدانی محروم است/ دست خالی مجیدی مقابل ذوب‌آهن در خط دفاع

استقلال در بازی بعدی لیگ برتری‌اش در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال بعد از برگزاری دیدار جام حذفی خود مقابل ذوب‌آهن در روز 19 بهمن‌ماه در لیگ برتر باید مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرد. نکته مهم درباره شرایط استقلال قبل از دیدار با ذوب‌آهن کمبود بازیکن در خط دفاع خواهد بود.


روز گذشته در جریان برد دو بر یک استقلال مقابل هوادار، سیاوش یزدانی مدافع آبی‌پوشان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا دیدار با ذوب‌آهن را از دست بدهد. این در حالی است که عارف آقاسی دیگر مدافع وسط آبی‌پوشان هم دیروز به‌طور رسمی جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست.


در این وضعیت فرهاد مجیدی برای دیدار با ذوب‌آهن فقط دو مدافع وسط تخصصی در اختیار خواهد داشت. محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر دو مدافع وسط تخصصی استقلال برای دیدار با استقلال هستند که عملا فرصت بازی با 3 دفاع را از مجیدی خواهد گرفت.

آقاسی رفت، یزدانی محروم است/ دست خالی مجیدی مقابل ذوب‌آهن در خط دفاع


البته که بعد از جدایی عارف آقاسی، سرمربی استقلال خودش هم علاقه‌مند است سیستم بازی استقلال را به 4 دفاعه تغییر بدهد اما برای دیدار با ذوب‌آهن به نظر می‌رسد او مجبور به انجام چنین کاری خواهد شد. مگر این‌که بخواهد از روزبه چشمی در خط دفاعی استفاده کند و او را به مرکز خط دفاع ببرد و آن‌وقت مرادمند و دانشگر روی دست این بازیکن توپ خواهند زد.


چیزی که مشخص است استقلال در مصاف لیگ برتری بعدی‌اش در خط دفاع با کمبود بازیکن تخصصی مواجه است و باید دید فرهاد مجیدی چگونه این خلاء را پرخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول