خودپردازهای بانک پاسارگاد به سامانه صیاد متصل شد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خودپردازهای بانک پاسارگاد به سامانه صیاد متصل شد
ارائه خدمات سامانه صیاد بر روی خودپردازهای بانک پاسارگاد امکان‌پذیر شد.

امکان دریافت خدمات ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید بانک پاسارگاد برای دارندگان کارت این بانک بر روی تمامی خودپردازهای پاسارگاد فراهم شده است. همچنین امکان تایید و انتقال چک‌های جدید تمامی بانک‌ها برای دارندگان کارت بانک پاسارگاد بر روی خودپردازهای این بانک میسر است.

پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، اپلیکیشن‌های موبایلی و شعبه‌های بانک امکان‌پذیر بود و پس از پیاده‌سازی زیرساخت‌های مرتبط با اتصال خودپردازهای شبکه بانکی به سامانه صیاد توسط بانک مرکزی، خودپردازهای بانک پاسارگاد نیز به خدمات سامانه صیاد مجهز شد و خدمات مرتبط با چک‌های جدید را به هموطنان گرامی ارائه می‌کنند.

براساس «قانون اصلاح قانون صدور چک»، چک‌های جدید صیادی که ظاهر متفاوت از چک‌های قدیمی دارند و حاوی عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» می‌باشد، در زمان صدور باید در سامانه صیاد نیز ثبت شوند. ذی‌نفعان این چک‌ها نیز علاوه بر دریافت برگ چک باید تایید دریافت چک را در سامانه صیاد ثبت کنند. در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد توسط صادرکننده و تائید دریافت آن توسط ذی‌نفع، بانک امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.

گفتنی است مشتریان محترم بانک پاسارگاد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890-021 تماس حاصل فرمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان