بیمارستان‌هایی که پزشک متخصص ندارند، چگونه بیمار را درمان کنند؟


بیمارستان‌هایی که پزشک متخصص ندارند، چگونه بیمار را درمان کنند؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان‌هایی که با کمبود پزشک متخصص مواجه هستند، باید اقدامات اولیه را برای بیمار انجام داده و در صورت لزوم نسبت به اعزام بیمار به بیمارستان‌های همدان با هماهنگی لازم اقدام کنند.

دکتر رضا طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مستقل بوده، بنابراین جذب نیروی متخصص برای بیمارستان‌های آن شهرستان توسط آن دانشکده انجام می‌شود، البته در مواردی که بیمار اورژانسی نیازمند اقدام تخصصی باشد، که متخصص آن در شهرستان وجود نداشته باشد، بیمارستان‌های همدان با هماهنگی‌های لازم آمادگی پذیرش و ارائه خدمت به بیمار اعزامی را دارند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر سه بیمارستان مهر، امام حسین (ع) و شهید غرضی وجود دارد، تصریح کرد: بیمارستان مهر و امام حسین(ع) تحت نظر مجموعه علوم پزشکی همدان بوده و بیمارستان شهید غرضی مربوط به سازمان تامین اجتماعی است، بنابراین با توجه به آمادگی پزشکان متخصص قلب به منظور فعالیت در آن بیمارستان انتظار می‌رود که سازمان تامین اجتماعی برای عقد قرارداد با متخصص مورد نیاز اقدام کند.

دکتر طهماسبی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان آمادگی دارد در صورت نیاز استان‌های همجواربه شرط وجود امکانات و متخصص مربوطه پذیرای بیماران اعزامی به همدان با هماهنگی‌های لازم است.

سرپرست معاونت درمان از جذب متخصص آنکولوژیست در بخش دولتی خبر داد و افزود: در این مورد نیز مشکلی برای ارائه خدمت به بیماران در بخش دولتی نداریم و پذیرای بیماران این بخش با تعرفه‌های دولتی هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022