تبریک رئیس فدراسیون کره جنوبی برای صعود به جام جهانی؛/ پیام تبریک ویژه برای عزیزی‌خادم از سوی رقیب سنتی


تبریک رئیس فدراسیون کره جنوبی برای صعود به جام جهانی؛/ پیام تبریک ویژه برای عزیزی‌خادم از سوی رقیب سنتی

رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی با ارسال پیامی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی فوتبال را به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته و بعد از ثبت سریع‌ترین صعود تاریخ فوتبال ملی ایران به جام جهانی، روسای فدراسیون‌های فوتبال ژاپن و قطر و هم‌چنین روسای AFC و FIFA در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفته بودند.

مونگ گیو چانگ، رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز نیز با صدور پیامی صعود ایران به جام جهانی را شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال تبریک گفت؛ چانگ در شرایطی پیام تبریک خود را ارسال کرده که بعد از ایران، صعود کره جنوبی به‌عنوان دومین تیم آسیایی هم مسجل شد و دو تیم در فروردین‌ماه در دیداری تشریفاتی اما در نوع خود حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی در سئول به مصاف هم می‌روند.

در پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی آمده است: «بسیار خرسندم که تبریکات صمیمانه خودم را به سبب صعود تیم‌ ‌ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را اعلام می‌کنم.

صعود به بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال نشان دهنده کیفیت و تلاش‌های تیم شماست. بدون‌شک راه صعود به جام جهانی آزمونی بسیار سخت و پر چالش برای تیم‌هایی که درگیر این مسابقات هستند، بود و این امر نشان از سطح بالای فوتبال در آسیاست.

برای تیم شما آرزوی بهترین‌ها را در راه آماده‌سازی برای مسابقات نهایی جام جهانی قطر دارم و از تمام خانواده فوتبال آسیا حمایت می‌کنم. مطمئنم هر دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به موفقیت‌های بزرگی در سال آینده دست خواهند یافت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در