راز جوانی و تناسب اندام رونالدو


راز جوانی و تناسب اندام رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در آستانه 40 سالگی است، اما همچنان در بالاترین سطح عملکرد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از سایت میرر،کریستیانو رونالدو اکنون ۳۷ ساله شده است، اما همچنان ورزیدگی یک جوان ۲۰ ساله را دارد . در این مرحله معمولا بیشتر بازیکنان حرفه‌ای از بازی کناره گیری کرده‌اند یا حداقل در فکر انجام این کار هستند اما رونالدو یک ورزشکار معمولی نیست.

رونالدو همچنان در بالاترین سطح عملکرد قرار دارد و توانسته به تنهایی منچستر یونایتد را به مرحله جذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند، او هنوز به هیچ وجه تمام نشده است. با وجود اینکه رونالدو در آستانه ۴۰ سالگی است، اما همچنان چهره‌ای جوان و شاداب دارد، که در ادامه به راز جوانی او اشاره می‌شود.

ستاره پرتغالی فوتبال در پشت صحنه اقدامات متعددی را برای حفظ جوانی و تنومندی خود انجام می‌دهد، او اهمیت زیادی به تغذیه خود می‌‌دهد.

اظهارات رونالدو در تابستان درباره حذف نوشابه هنگام مسابقات قهرمانی اروپا، گرچه باعث کاهش سود کوکاکولا شد اما نشان دهنده تاکید او بر نوشیدن هر چیزی غیر از آب بود.

رونالدو به محض بازگشت به یونایتد نیز تاثیر زیادی داشت، به محض حضور او د این باشگاه، همه از رژیم سخت او پیروی می‌کردند. این ستاره پرتغالی کمتر خود را در معرض تفریحات ناسالم قرار می‌دهد. رژیم غذایی او حاوی تخم مرغ، سیب زمینی شیرین و کلم بروکلی است.

رونالدو خواب طولانی و ثابت را در اولویت قرار می‌دهد و معمولا کمتر از هشت ساعت نمی‌خوابد و حتی ترجیح می‌دهد قبل از هر بازی کمی استراحت کند تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. او خواب را دلیل مهمی برای ریکاوری بدنش می‌داند.

وین رونی یک بار فاش کرد که رونالدو قبل از بازی چه می‌کند تا خودش را به میدان مسابقه برساند، روشی که مورد حمایت هم تیمی‌های سابقش در یوونتوس بود، به این معنی که باید یک روش آماده سازی ثابت باشد. رونالدو برای اطمینان از اینکه در شرایط عالی باقی می‌ماند، فراتر رفته و یک مخزن اتاقک اکسیژن درمانی هایپرباریک پیشرفته را خریداری کرده است؛ این دستگاه رونالدو را قادر می‌سازد تا هوای خالص را مستقیم در پلاسمای خون تنفس کند و از این طریق بافت آسیب‌دیده را با سرعتی بسیار سریع‌تر ترمیم کند.

بدیهی است که یکی از اشکالات بالار فتن سن این است که روند بهبودی کمی بیشتر طول می‌کشد، اما رونالدو با حفظ و ترمیم بدن خود به بهترین شکل، اوضاع را تحت کنترل خود گرفته است.

رونالدو در سال گذشته با گذشتن از آمار گلزنی علی دایی به بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی در جمع آقایان بدل شد و توانست در تیم ملی پرتغال ۱۱۵ گل به ثمر رساند.

او بیش از ۸۰۰ گل در تاریخ زده و بهترین گلزن تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. در لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو هم بیشترین گل را به ثمر رسانده و هم بیشترین پاس گل را داده و با ۵ قهرمانی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در این رقابت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

توصیه پدرانه رونالدو برای استفاده از تلفن همراه +فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !