از ورزشگاه 40هزارنفری زنان و برج مشترک فدراسیون‌ها چه‌خبر؟


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره پروژه‌های ناتمام و شرایط آن و همچنین اعطای زمین به برخی فدراسیون‌ها در مجموعه ورزشی آزادی گفت: 288 پروژه در سطح کشور داریم. ما از زمانی که آمدیم، تعدادی از پروژه‌ها را...

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره پروژه‌های ناتمام و شرایط آن و همچنین اعطای زمین به برخی فدراسیون‌ها در مجموعه ورزشی آزادی گفت: 288 پروژه در سطح کشور داریم. ما از زمانی که آمدیم، تعدادی از پروژه‌ها را اولویت‌بندی کردیم تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم. درباره زمین فدراسیون‌ها نیز باید بگویم که ما به این نکته رسیدیم که این پهنه ساختمان فدراسیون‌ها هیچ هماهنگی با هم ندارند. بر همین اساس همه زمین‌ها را برگرداندیم و آنها هیچ زمینی ندارند. ما طرح برج فدراسیون‌ها را داده‌ایم تا همه در آنجا مستقر شوند.

از ورزشگاه 40هزارنفری زنان و برج مشترک فدراسیون‌ها چه‌خبر؟

وی درباره استادیوم چهل هزار نفری بانوان تاکید کرد: این پروژه سیزده سال قبل استارت خورد، اما بعد از چند وقت تعطیل شد و حتی ضرر و زیان نیز داده‌ایم که مبلغ آن در سال جاری 7.5 میلیارد تومان است، البته امسال پولی ندادیم. به هر حال پروژه را در اختیار خودمان گرفته‌ایم و فکر می‌کنم سال آینده این پروژه را به سمت ساخت و بهره‌برداری ببریم.

وی درباره قول‌های مدیران قبلی درباره ساخت یک ساختمان مشترک برای فدراسیون‌ها در مجموعه ورزشی انقلاب و عدم تحقق وعده‌های قبلی گفت: برای احداث یک ساختمان نیاز به زیرساخت است. زمین ورزشگاه انقلاب برای آستان قدس و اعیان آن برای شرکت توسعه است. عملاً برای ساخت و ساز نیاز به اجازه و مجوز از صاحب آن است. کسی که میخواست ساختمان فدراسیون‌ها را در این مجموعه بسازد، شاید مطالعه کافی نداشته است. مجموعه آزادی برای خودمان است و البته قرار نیست با هزینه خودمان، برج فدراسیون‌ها را بسازیم و دوباره فدراسیون‌ها مستأجر ما شوند. من با برخی از آنها صحبت کرده‌ام. هر فدراسیون در این برج می‌تواند با 7، 8 میلیارد صاحب ساختمان شود.این چیزی نیست که نتوانیم انجام بدهیم و ساخت آن بستگی به مشارکت فدراسیون‌ها دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس