عکس جدید رهبر کره شمالی جنجالی شد/ اون سوار بر اسبی سفید!


عکس جدید رهبر کره شمالی جنجالی شد/ اون سوار بر اسبی سفید!

اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی سوار بر اسبی سفید دیده شد که این تصاویر ممکن است برای خارجی‌ها خنده دار باشند، اما مردم کره‌شمالی بلافاصله پیام را درک می‌کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، این ویدیوی ۱۱۰ دقیقه‌ای که با عنوان "سال بزرگ پیروزی، ۲۰۲۱" منتشر شده است، بر تلاش‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای احیای اقتصاد این کشور - که از تحریم‌ها و همه‌گیری کرونا زخم خورده است - تمرکز دارد. این فیلم مشکلات این کشور در دوره اخیر را "بدترین سختی‌های تاریخ" دانسته و بر این تمرکز دارد که رهبر کره شمالی خود را تا حد مرگ، وقف مردمش کرده است.

بیزنس اینسایدر گزارش داد، این فیلم تبلیغاتی جدید به دنبال یک ماه آزمایش موشکی بی‌سابقه منتشر شد؛ آزمایش‌هایی از جمله سلاح‌های به اصطلاح مافوق صوت، موشک‌های کروز و موشک‌های پرتاب‌شونده از روی قطار.

در اواخر ماه ژانویه کره شمالی قوی‌ترین موشک خود از سال ۲۰۱۷ را پرتاب کرد، یک هواسونگ-۱۲ میان‌برد با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای که هفتمین رویداد مشابه در آن ماه بود.

عکس جدید رهبر کره شمالی جنجالی شد/ اون سوار بر اسبی سفید!

تصاویر دیگر رهبر کره شمالی در گذشته نیز او را سوار بر اسبی سفید نشان داده بود و برخی متخصصان می‌گویند این نماد حکومت سلسله‌ای خانواده وی است.

"ژان اچ‌ لی" از موسسه مرکز ویلسون و رئیس دفتر آسوشیتدپرس در پیونگ یانگ در سال ۲۰۱۹ نوشته بود: عکس‌های کیم سوار بر اسب سفید با شکوه... برای نمایش تصویری از قدرت است. این تصاویر ممکن است برای خارجی‌ها خنده دار باشند، اما مردم کره‌شمالی بلافاصله پیام را درک می‌کنند.

وی افزود: کیم می‌خواهد با این تصاویر خطاب به مردمش تاکید کند که او، فارغ از اوضاع اقتصاد تحت تحریم و نتیجه دیپلماسی فعلی، حقی الهی و مقدر برای حکومت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کره شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا