حضور استارت‌آپ های دانش آموزی در الکامپ 1400


در راستای ایجاد بستر تعاملات و شبکه سازی تیم‌های دانش آموزی، استارت‌آپ های دانش آموزی در نمایشگاه الکامپ در کنار کسب و کارهای توسعه یافته حوزه فاوا، حاضر می شوند. به گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ستاد اجرایی الکامپ 1400 در راستای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و برای ایجاد بستر تعاملات و شبکه سازی تیم‌های دانش آموزی در کنار...

حضور استارت‌آپ های دانش آموزی در الکامپ 1400
در راستای ایجاد بستر تعاملات و شبکه سازی تیم‌های دانش آموزی، استارت‌آپ های دانش آموزی در نمایشگاه الکامپ در کنار کسب و کارهای توسعه یافته حوزه فاوا، حاضر می شوند.
به گزارش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، ستاد اجرایی الکامپ ۱۴۰۰ در راستای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و برای ایجاد بستر تعاملات و شبکه سازی تیم‌های دانش آموزی در کنار کسب و کارهای توسعه یافته در حوزه فاوا، رویداد استارت آپی «تینواستارز» را برگزار می‌کند.
این رویداد که سومین حضور استارت آپ‌های دانش آموزی و دومین دوره تینواستارز در الکامپ به شمار می‌رود، برای ایجاد فضایی واقعی جهت طرح ایده‌های حرفه‌ای و برتر دانش‌آموزان و رقابت میان آنها طراحی شده و توسعه فرهنگ کارآفرینی میان دانش‌آموزان را هدف گذاری کرده است.
همچنین برنامه توانمندسازی استارت‌آپ‌های دانش‌آموزی دارای ایده برتر جهت حضور حرفه‌ای در فضای کسب‌وکار اجرایی می‌شود و به آنها جوایزی نیز اعطا می‌شود.
در رویداد تینواستارز تلاش می‌شود فضایی برای خودباوری و ایجاد انگیزه و ارتباط مؤثر و هدفمند بین دانش آموزان برای کسب تجربیات جدید و امکان استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران علاقه مند، ایجاد شود.
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از ٢٧ تا ٣٠ بهمن ماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند