برگزاری جشنواره‌های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران


برگزاری جشنواره‌های «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری سه جشنواره «ترنم فتح»، «اشک انار» و «یوسف» در مازندران خبر داد.

عبدالله ملکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره‌ها به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار خواهد شد که جشنواره «ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح نوزدهم بهمن ساعت ۹ تا ۱۱ در دانشکده علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره که به صورت ملی و به میزبانی مازندران برگزاری می‌شود از هفت گروه برتر کشوری تجلیل خواهد شد، بیان کرد: دعوت از سه گروه موزیک برتر را در این جشنواره خواهیم داشت؛ همچنین در این مراسم از خانواده چهار شهید دفاع مقدس، مدافع امنیت، مدافع حرم و مدافع سلامت و چهار هنرمند برتر حوزه ایثار و شهادت استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین از برگزاری جشنواره شعر و مقاومت (اشک انار) و داستان کوتاه «یوسف» در ۹ اسفند خبر داد و گفت: این مراسم در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

ملکی با بیان اینکه تعداد ۶۰۰ اثر از ۲۱۰ شاعر استان به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره شعر و مقاومت «اشک انار» ارسال شده است گفت: از ۱۸ برگزیده بخش شعر شامل ۱۲ برگزیده در بخش فارسی و بخش‌های مختلف و ۶ برگزیده شعر طبری تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تعداد آثار رسیده به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» را ۱۷۵ اثر اعلام کرد و افزود: این تعداد اثر از ۱۰۰ نویسنده استانی به دبیرخانه ارسال شده است که تقدیر از ۱۲ برگزیده داستان کوتاه یوسف یکی از بخش‌های جشنواره است و در مجموع ۳۰ برگزیده ۲ جشنواره اشک انار و یوسف تقدیر خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ۲ عنوان کتاب یازدهمین دوره جشنواره «اشک انار» و «یوسف» نیز به چاپ رسیده است، از رونمایی ۶۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در این مراسم خبر داد و گفت: اثر داستانی یکی از نویسندگان استان در جشنواره ملی «یوسف» حائز رتبه هشتم شد و در مراسمی به میزبانی بندرعباس تقدیر شد، همچنین یکی از شاعران استان در جشنواره کشوری شعر دفاع مقدس حائز رتبه شد و قرار است ۲۷ بهمن در اختتامیه جشنواره تجلیل شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط