قهرمانان لیگ شطرنج قم مشخص شدند


قهرمانان لیگ شطرنج قم مشخص شدند

قم-ایرنا- مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌های استان قم با مشخص شدن قهرمانان تیمی و انفرادی به کار خود پایان داد.

به گزارش روز شنبه هیات شطرنج قم، مسابقات شطرنج لیگ باشگاه‌های استان قم که از ۱۹ آذرماه آغاز شده روز شنبه ۱۶ بهمن ماه جاری به ایستگاه آخر رسید.

این مسابقات با حضور ۱۰ تیم و به صورت دوره ای طی ۹ دور و ۹ هفته پیاپی در روزهای جمعه پیگیری شد و با انجام دور آخر، قهرمانان تیمی و انفرادی خود را شناخت.

در این مسابقات ۵۰ نفر از قهرمانان، پیشکسوتان و نوجوانان برتر استان حضور داشتند علاوه بر آن، یک تیم کامل از کاشان و بازیکنانی از اراک و ساوه نیز در مسابقات به رقابت پرداختند.

با پایان مسابقات، تیم پروشه با کسب ۱۶ امتیاز تیمی اول و تیم بزرگمهر نیز با ۱۶ امتیاز تیمی و امتیاز انفرادی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه علوم پزشکی با ۱۳ امتیاز سوم شد.

همچنین تیم ترکیب برنده با ۱۲ امتیاز و هیات شطرنج کاشان نیز با ۱۰ امتیاز عناوین چهارم و پنجم رقابت ها را به دست آوردند.

در بخش انفرادی نیز کوروش علیزادگان از تیم بزرگمهر، محمدمهدی حامد از تیم بزرگمهر، مجید برزونژاد از تیم دانشگاه علوم پزشکی، مهدی ابراهیمی از تیم پروشه و محمدصدرا مهری از تیم هیات شطرنج کاشان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

گفتنی است به علت وضعیت قرمز کرونایی حاکم بر استان، مراسمی به عنوان اختتامیه برگزار نشد و تیم‌ها و نفرات برتر، جوایز و حکم و مدال خود را طی مراسم عادی دریافت کردند.

قهرمانان لیگ شطرنج قم مشخص شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید