میزبانی صندوق اعتباری هنر از مسئولان فرهنگی و نمایندگان مجلس


میزبانی صندوق اعتباری هنر از مسئولان فرهنگی و نمایندگان مجلس

همزمان با چهارمین روز از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر, احمد نادری, نماینده مجلس شورای اسلامی و عاطفه خادمی، مشاور وزیر فرهنگ با حضور در غرفه صندوق اعتباری هنر از بخش‌های مختلف بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در ادامه حضور و میزبانی غرفه صندوق اعتباری هنر از مسئولان همزمان با جشنواره فیلم فجر در ساختمان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است، این صندوق همچنان این روزها میزبان شخصیت‌های علمی،فرهنگی و سیاسی کشور است.

روز جمعه (15 بهمن) همزمان با اکران فیلم "بدون قرار قبلی" از بهروز شعیبی،احمد نادری نماینده مجلس شورای اسلامی در غرفه صندوق اعتباری هنر حضور یافت و در جریان اقدامات انجام شده در این صندوق قرار گرفت.

عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دیگر مهمان غرفه صندوق اعتباری هنر بود که حین بازدید از غرفه و شنیدن توضیحاتی راجع به فعالیت‌ها از اقدامات انجام شده تقدیر کرد.

در روزهای گذشته نیز آقای دکتر نیرومند, مشاور هنری و امور سینمایی وزیر فرهنگ از جمله چهره‌های شاخصی بود که از غرفه صندوق هنر بازدید به عمل آورد.

صندوق اعتباری هنر، همگام با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان حامی برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن‌ماه پذیرای مدعوین ویژه این وزارتخانه در سالن نمایش سازمان سینمایی با نمایش 10 فیلم است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید