افزون بر نیمی از جان باختگان کرونا در فسا، امسال جان خود را از دست دادند


افزون بر نیمی از جان باختگان کرونا در فسا، امسال جان خود را از دست دادند

شیراز ایرنا_مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بر لزوم مراقبت بیشتر در برابر سویه اومیکرون تاکید کرد و گفت:از زمان شیوع بیماری کووید 19 تا کنون تعداد 443نفر در شهرستان فسا در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند که تعداد 269 نفر از آنها در سال 1400 جان باختند.

صادق مهدوی نیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شدند.
وی بیان کرد:در روزهای اخیر تعداد مراجعین به درمانگاه ویژه کرونای شهرستان فسا افزایش داشته است، روزانه بیش از ۷۰ درصد تست‌های pcr انجام شده در این شهرستان مثبت می شود.
مهدوی نیا اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بهترین راه در کاهش ابتلا و کاهش مرگ و میر کرونایی است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به شناسایی اومیکرون در کشور و استان فارس و تغییر رنگ شهرهای اطراف به پرخطر، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید.
وی بر تزریق دز سوم واکسن کرونا بخصوص برای بیماران خاص، سخت علاج و مبتلایان به سرطان، ۳ ماه پس از نوبت دوم و اجرای پروتکلهای بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا از جمله شهرهای زرد کرونا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها