بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی


بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی

قاسم گلی درگذشت | دلیل مرگ قاسم گلی | قاسم گلی کیست ؟

بیوگرافی قاسم گلی بازیگر و کمدین معروف ایرانی

قاسم گلی یکی از بازیگران کمدی و مجریان ایرانی مقیم آمریکا بوده که در سالهای اخیر به خواننده و مجری کمدی در شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله آی تی ان فعالیت می کرد. او را بیشتر به عنوان مجری طنز و کمدی می‌شناسند.

قاسم گلی متولد ۱۳۲۳ می باشد. قبل از انقلاب در تئاتر فعالیت داشته و همچنین نمایش های رادیویی را اجرا می کرد .

چند سالی در ایران فعالیت داشته و در نهایت راهی آمریکا شد و بعد از انقلاب به شبکه‌های ماهواره‌ای رفت و به عنوان کمدین فعالیت می کرد . چند سالی در آمریکا به برگزاری اجرا های تزریقی پرداخت و از این راه امرار معاش می کرد در سالهای اخیر در شبکه برنامه اجرا می کرد.

بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی

همسر قاسم گلی

برخی‌ها گمان می‌کردند که او همسر شهناز تهرانی بازیگر قدیمی سینمای ایران است قاسم گلی (متولد ۱۳۲۳)، بازیگر تئاتر و نمایشنامه های رادیویی که در بعد از انقلاب به آمریکا مهاجرت نمود و امروزه در تلویزیون ها و کاباره های مختلف با برنامه های خود مردم را شاد می کند.

قاسم گلی از کمدین های قدیمی است که سابقه کار بسیار در شهر مشهد و در لاله زار تهران دارد کار او در کنار دیگر کمدین ها در لاله زار بسیار طرفدار داشت که در ادامه ویدیویی از درگذشت قاسم گلی را قرار داده ایم

وی با رخداد انقلاب کشور را برای همیشه ترک کرد و جهت ادامه فعالیت به خارج از کشور رفت و مدتی برنامه گلی شو را از تلویزیون ایران پخش تهیه می کرد متاسفانه این اواخر وی کم کار شده بود و در نهایت با ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی

درگذشت قاسم گلی از کمدین های قدیمی لاله‌زار در ایران

قاسم گلی یکی بازیگران قدیمی تئاتر بوده که سالها در شبکه های ماهواره به عنوان مجری فعالیت میکرد او در سن 77 سالگی و در 16 بهمن 1400 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

قاسم گلی سالها در عرصه بازیگری فعالیت داشت بیشتر فعالیت های او به قبل انقلاب برمیگردد که به عنوان بازیگر در تئاتر بازی میکرد و مدتی در نمایش های رادیویی به عنوان گوینده فعالیت داشت.

ایشان بعد از انقلاب راهی آمریکا شد و به اجرای نمایش های تئاتر با ژانر طنز و کمدی میپرداخت و از این راه کسب درآمد می کرد و در چند شبکه ماهواره ای به عنوان مجری هم فعالیت می کرد.

او در سالهای اخیر به دلیل کهولت سن از مجری گری کناره گیری کرده بود و خانه نشین شده بود مدتی هم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد اما در نهایت در 16 بهمن 1400 بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت . جالب است بدانید او در امریکا یک مغازه لباس فروشی دارد که دخترش آن را اداره می کند.

بیوگرافی و زندگی شخصی قاسم گلی و علت درگذشت وی

بیوگرافی و زندگی شخصی محمد کاسبی

بیوگرافی یاسین رامین و ماجرای جنجالی طلاقش از مهناز افشار

بیوگرافی و زندگی شخصی محمد مرسی + جزئیات فوت


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه