هشدار FBI به ورزشکاران المپیک زمستانی چین:‌ موبایل نبرید!


هشدار FBI به ورزشکاران المپیک زمستانی چین:‌ موبایل نبرید!

ICTna.ir – آژانس امنیت آمریکا (FBI) به ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات الکمپیک زمستانی راهی چین هستند، هشدار داد گوشی‌های تلفن همراه خود را در خانه بگذارند و به جای آن مشعل ببرند. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در اطلاعیه‌ای که از سوی FBI منتشر شده، از تمامی ورزشکاران خواسته شده تا گوشی‌های تلفن...

ICTna.ir – آژانس امنیت آمریکا (FBI) به ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات الکمپیک زمستانی راهی چین هستند، هشدار داد گوشی‌های تلفن همراه خود را در خانه بگذارند و به جای آن مشعل ببرند.

هشدار FBI به ورزشکاران المپیک زمستانی چین:‌ موبایل نبرید!

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در اطلاعیه‌ای که از سوی FBI منتشر شده، از تمامی ورزشکاران خواسته شده تا گوشی‌های تلفن همراه خود را در خانه بگذارند و در زمان شرکت در مسابقات المپیک چین از یک گوشی موبایل موقتی استفاده کنند.

کمیته‌های ملی المپیک در برخی کشورهای غربی نیز هشدار مشابهی را به ورزشکاران خود داده‌اند و به آنها توصیه کرده‌اند گوشی‌های شخصی خود را به دلیل نگرانی‌های امنیت سایبری در زمان مسابقات، همراه خود نبرند و از یک گوشی موقتی در طول برگزاری مسابقات استفاده کنند.

FBI هر تهدید امنیتی محتملی از جمله حملات DDoS، باج‌افزار، بدافزار، مهندسی اجتماعی، دزدی اطلاعات، افشاگری، کمیپن‌های فیشینگ، کمیپن‌های انتشار اطلاعات غلط و تهدیدات داخلی را در لیست دلایل خود برای این کار قرار داده است.

این نهاد امنیتی همچنین به سایر شرکت‌کنندگان و مسافران المپیک زمستانی چین درباره تهدیدهای امنیتی احتمالی مرتبط با اپلیکیشن‌های موبایل که توسط شرکت‌های ناشناس عرضه شده‌اند، هشدار داده و گفته است دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها شامل آنهایی که نیاز به شرکت یا ماندن در این کشور دارند، احتمال خطرات امنیت سایبری یا سرقت اطلاعات شخصی یا نصب ابزارهای ردیابی، کدهای مخرب یا بدافزارها را افزایش می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان